Mikael Loller

Tlf: 33 18 05 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Mikael Loller er en av 43 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Mikael Loller

Forståelsesfull lege

Jeg syns Mikkel loller er en forståelsesfull lege, som lytter til det du sier og hjelper deg til beste evne.

Veldig flink og engasjert lege

Loller finner alltid problemet, er forståelsesfull og forklarer årsaken til sykdommen. Jeg er alltid fornøyd etter jeg har vært hos Loller, både på grunn av at han vet hva problemet er nesten med en gang, og at jeg lærer hvordan å unngå/behandle sykdommer i fremtiden.

Lite behjelpelig

Jeg hadde et problem jeg visst kunne fikses med rett støtteapparat rundt.
Dette kunne ikke loller hjelpe med i det hele tatt.
Nå to år senere fikk jeg fikset det med ny lege. Endelig.

Faglig dyktig og lydhør lege

Faglig dyktig lege, er tilstede under konsultasjonen . Tilgjengelig legekontor med praktisk elektronisk timebestilling.

Den beste legen

Lytter til pasienten og tar den med på råd. Veldig flink til å forklare. Føler virkelig at man blir tatt alvorlig da jeg desverre har måttet benytte legen ganske hyppig de siste 2 årene..
Bare positive erfaringer :)
Supert med "time på dagen" ordningen.

Glad jeg slapp å havne hos ham

Han hadde et prinsipp på å ikke medisinere kroniske smerter. Det var ikke snakk om, og han forkastet en eldre leges tidligere behandling som gjorde at jeg kunne fungere normalt. Jeg tok sjansen og byttet fastlege, og var veldig heldig som kom til byens hyggeligste legekontor, og en lege som lyttet og hadde respekt for fagfolk tidligere diagnose og behandling.

Fornøyd

Har fått god oppfølging de få gangene jeg har hatt behov. Han har lyttet og kommet med innspill, samt henvist meg til rett instans ved behov. Har ingenting og utsette hjelpen jeg har fått eller måten jeg er blitt møtt på. Er selv helsepersonell.

Likegyldig...(?)

Jeg har nå etter råd fra flere spesialister -og andre, valgt å bytte lege. Føler ikke at han tar noe som helst spesielt alvorlig, og har ofte forlatt legekontoret uten svar/grunn for problemer eller løsninger. -Men jeg er ikke blind for at grunnen til dette også kan ligge i mine egne kommunikasjonsevner, og ikke nødvendigvis legens dyktighet.

Jeg synes også at personalet ellers er uhøflige, lite hjelpsomme, frekke, sure og grinete. -bortsett fra to stykker som stort sett er relativt hyggelige og empatiske.

En lege som tør ta i pasienten, med godt resultat

En uhøytidelig lege som også tar i pasientene for å kjenne hva som faktisk er feil, og noe manuell terapi der det kan hjelpe.
Han viser også forståelse for at når min smerteterskel er nådd, så er den faktisk det.

Dårlig

Uengasjert. Videresendte ikke til spesialist/sykehus, men medisinerte i overrkant mye.