Stein Roger Ødegården

Gjøvik Legesenter AS

2014

Gjøvik Legesenter AS Telefonnummer61 14 05 0061 14 05 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fahlstrømsplass 1 2815 Gjøvik
Stein Roger Ødegården er en av 26 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Stein Roger Ødegården

Meget dyktig

Han er en meget dyktig lege. Lytter til pasienten, og passer på at pasienten får den tilbakemelding som er best. Han sjekker deg godt og riktig i forhold til hvilke symptomer du har. Har alltid godt humør selv i sin travle hverdag. En lege jeg har full tillitt til og som ser deg som en hel person og ikke bare for det som du kommer dit for. Anbefales virkelig.

Engasjert og ekstremt hyggelig lege!

Stein Ødegården er en helt fantastisk lege som jeg virkelig kan anbefale!
Han tar seg alltid tid til deg selv om han har det travelt og er veldig interessert i å hjelpe. Alltid i godt humør, er svært omsorgsfull og en faglig dyktig lege. Har virkelig ikke noe negativt å si om han!

Flink og omsorgsfull

Stein Roger fortjener nå en anmeldelse her. Han tar seg alltid tid til deg, selv om han har lang ventetid. Han får meg til å le, og jeg gleder meg til hver gang jeg skal til han. Jeg lider av helseangst, og er derfor veldig redd for det meste. Men han er den eneste som klarer å berolige meg. Han var også veldig flink med datteren min.