Jathavi Gopalaratnam

Glomma Legesenter

2013

Glomma Legesenter Telefonnummer69 36 66 8069 36 66 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
St. Hansgate 1 1607 Fredrikstad
Jathavi Gopalaratnam er en av 70 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Jathavi Gopalaratnam

ikke fornøyed med legen

hun vært min fastlege for noen måneder,jeg byttet hun til en annen lege nå ,, jeg vært ikke fornøyed ,hun vil bare ferdi fort med pasienten, jeg anbefaler at hun ta langere tid med pasienter.

Veldig dyktig og profesjonell lege

Fantastisk flink lege som tar godt vare på sine pasienter (barn og voksen). Henviser videre til utredning og gir raskt timer og eventuelle resepter.

Særdeles god lytter

Flink til å lytte, reflekterer godt sammen med pasienten- føler meg virkelig sett og hørt. Ingen ting å utsette på kunnskapene:) Veldig god til å følge opp:) Super fornøyd!

En lege som lytter og tar deg på alvor!

Jeg synes hun er en flink lege som virkelig får tak i problemstillingene mine, følger opp ting og henviser oss videre. Jathavi er vennlig og hyggelig,alltid koselig å komme til henne. Går alltid ut med inntrykket at hun bryr seg om meg og min familie :)

En lege som virker som har lite kunnskap

Jeg er ikke fornøyd med denne legen, føler ikke at jeg blir hørt. Føler iallefall ikke at jeg får riktig diagnose/blir riktig medisinert! Virker hvertfall ikke som hun har så stor kunnskap rundt graviditet og tiden etter.

Alt i alt veldig misfornøyd og bytter nå fastlege, også fordi legekontoret ikke holder mål.