Jathavi Gopalaratnam

Glomma Legesenter

2013

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Glomma Legesenter Telefonnummer69 36 66 8069 36 66 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
St. Hansgate 1 1607 Fredrikstad
Jathavi Gopalaratnam er en av 72 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Jathavi Gopalaratnam

Veldig flink lege, synd hun er i permisjon

Har vært veldig fornøyd Jathavi! Har alltid følt meg godt ivaretatt av henne. Men hun er permitert og vikarene som er satt inn for henne er jeg aldeles ikke fornøyd med. Det er så ille at jeg har tidvis vært redd for at datteren min på 1 år skaø ha blitt alvorlig syk. Fått utskrevet resepter til min datter (da 8 mnd) med voksendoser slik at apoteket har nektet å forskrive medikamentet!! Så ser meg nødt til å bytte lege for en periode fram til Jathavi er tilbake. Syntes det er synd at hun skal miste pasienter pågrunn av vikarene som blir satt opp for henne..

ikke fornøyed med legen

hun vært min fastlege for noen måneder,jeg byttet hun til en annen lege nå ,, jeg vært ikke fornøyed ,hun vil bare ferdi fort med pasienten, jeg anbefaler at hun ta langere tid med pasienter.

Veldig dyktig og profesjonell lege

Fantastisk flink lege som tar godt vare på sine pasienter (barn og voksen). Henviser videre til utredning og gir raskt timer og eventuelle resepter.

Særdeles god lytter

Flink til å lytte, reflekterer godt sammen med pasienten- føler meg virkelig sett og hørt. Ingen ting å utsette på kunnskapene:) Veldig god til å følge opp:) Super fornøyd!

En lege som lytter og tar deg på alvor!

Jeg synes hun er en flink lege som virkelig får tak i problemstillingene mine, følger opp ting og henviser oss videre. Jathavi er vennlig og hyggelig,alltid koselig å komme til henne. Går alltid ut med inntrykket at hun bryr seg om meg og min familie :)