Tatyana Fossen

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Tatyana Fossen

Respektløs.

Har vært hos Tatyana Fossen ved noen annledninger nå. Jeg er sjokkert... Jeg føler hun blir mer og mer uprofesjonell for hver gang. Hun snakker nedlatende til meg. Hun virker sur og grinete. Hvis jeg stiller spørsmål ved noe hun sier, snakker hun nedlatende til meg å nærmest håner meg. Jeg kunne ramset opp mer. Men ønskre ikke gå inn på detalier, da det ikke fører med seg noe konstruktivt. Jeg sitter med et inntrykk at dette menneske burde ta seg et kurs i etikk. En lege bør møte pasienten med respekt.
Alle kan ha en dårlig dag.
Tatyana kan jo ha hatt en dårlig dag samtlige av dagene jeg har vært der. Men dette virker heller tvilsomt.
Håper flere med lik erfaring vil stå frem. Med fokus på adferden, kan det jo hende at den endres til det bedre... Slik adferd som hun har vist ovenfor meg, hører ikke hjemme på et legekontor... (ikke noen andre sted heller for den del).

Flink og omsorgsfull

Har vært inne hos Tatyana Fossen ved flere anledninger både selv og med barn. Har fått god hjelp, hun lytter og hjelper på en trygg og god måte. Selv om hun har det travelt føler man at hun tar seg tid og ikke stresser.