Duc Cuong Le Do

Saupstad legesenter

2013

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Saupstad legesenter Telefonnummer72 59 45 0072 59 45 ...
Reier Søbstads veg 22 7078 Saupstad
Duc Cuong Le Do er en av 180 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Duc Cuong Le Do

Dyktig og grundig lege

Han er flink til lytte, veldig kunnskapsrik og engasjert i meg som pasient. Er alltid ved godt humør og veldig presis. Anbefales!

Arrogant

Viser etterhvert en arrogant og hissig side. Mulig han er intellektuell, men har lite sosiale ferdigheter.

Faglig Dyktig, observerbar, omtenksom!

Har hatt tre fastleger før han, og mener han ikke kan sammenlignes med de andre, fordi han har de forutsetningene som enhver pasient trenger for å bli frisk og arbeidsfør raskt. Han viser respekt og ivaretar deg som menneske og pasient. Han har fanatiske kommunikasjonsferdigheter og kan sitt fag fra A til Å. Leter du etter en hyggelig og faglig dyktig, altså den «beste» som ivaretar din psyke og soma, anbefaler deg å velge han!

Menneskekjenner

Han er utrolig hyggelig, kjempedyktig. Kan fagfeltet sitt og gir seg ikke. Står på for sine pasienter! Jeg er alvorlig syk og var kjempeskuffet når den forrige legen sluttet, men dette var det beste som har hendt meg på lenge. Legen gir meg nye krefter bare ved og være den han er! Anbefales om du vil ha en fantastisk lege!!

Dyktig, menneskelig lege

Fikk denne legen da forrige lege sluttet. Kunne ikke vært mer fornøyd. Her føler man at man virkelig blir tatt på alvor. Lege som tenker helhetlig og han er punktlig.