Duc Cuong Le Do

Saupstad legesenter

2013

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Saupstad legesenter
Reier Søbstads veg 22 7078 Saupstad
Tlf: 72 59 45 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Duc Cuong Le Do er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Duc Cuong Le Do

Faglig Dyktig, observerbar, omtenksom!

Har hatt tre fastleger før han, og mener han ikke kan sammenlignes med de andre, fordi han har de forutsetningene som enhver pasient trenger for å bli frisk og arbeidsfør raskt. Han viser respekt og ivaretar deg som menneske og pasient. Han har fanatiske kommunikasjonsferdigheter og kan sitt fag fra A til Å. Leter du etter en hyggelig og faglig dyktig, altså den «beste» som ivaretar din psyke og soma, anbefaler deg å velge han!

Menneskekjenner

Han er utrolig hyggelig, kjempedyktig. Kan fagfeltet sitt og gir seg ikke. Står på for sine pasienter! Jeg er alvorlig syk og var kjempeskuffet når den forrige legen sluttet, men dette var det beste som har hendt meg på lenge. Legen gir meg nye krefter bare ved og være den han er! Anbefales om du vil ha en fantastisk lege!!

Dyktig, menneskelig lege

Fikk denne legen da forrige lege sluttet. Kunne ikke vært mer fornøyd. Her føler man at man virkelig blir tatt på alvor. Lege som tenker helhetlig og han er punktlig.

Grundig, sympatisk, opptatt av pasienten

Stiller godt forberedt, slipper en lege som kun ser på pc'n. Opptatt av hva jeg som pasient sier - det er jo det beste verktøyet for en lege. Føler meg trygg og ivaretatt - anbefales på det varmeste.

Meget fornøyd!

Ble overført til Duc da min tidligere lege sluttet. Mine erfaringer er at han er interessert og lytter til det jeg sier. Han er kunnskapsrik, løsningsorientert og forståelsesfull, og har pasientens beste i sine interesser!