Anita Markussen

Kaigata Legekontor

2012

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Kaigata Legekontor
Kaigata 3 9008 Tromsø
Tlf: 77 60 80 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anita Markussen er en av 69 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Anita Markussen

Flott lege

Jeg hadde legetime med denne legen da min fastlege ikke var tilgjengelig . Jeg ble møtt på en veldig profesjonell og forståelsesfull måte . Hun viste også en god dose medmenneskelighet i en svært vanskelig periode i livet . Hun tok en avgjørelse der og da som fikk stor betydning for mitt liv . Jeg fikk aldri takket henne for dette , da jeg ikke lenger er pasient ved kaigata legekontor . Å være lege krever stor grad av faglig innsikt og evne til å kommunisere på en tillitsfull måte med pasienter . Egenskaper min erfaring med denne legen tilsier hun behersker svært godt .

Helt fantastisk!

Anita var en helt fantastisk lege og person i en vanskelig periode av livet. Hun gav meg alltid masse støtte og forstod mine behov. Hun er den beste legen jeg har hatt noen gang, og jeg var utrolig lei meg da jeg flyttet sørover og ikke kunne ta henne med meg. Anbefaler henne til alle, og jeg var utrolig fornøyd! Tusen takk for fantastisk oppfølging.

Fantastisk

Lege som virkelig bryr seg om pasienten sin! Hun tar seg tid og engasjerer seg i jobben. Meget flink og helt fantastisk! Alle leger burde vært som hun!