Hanne Mayo

Mayo Legeklinikk

2002

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Mayo Legeklinikk
Prinsegata 11 3256 Larvik
Tlf: 33 13 92 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hanne Mayo er en av 43 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Hanne Mayo

Det finnes trolig ikke en lignende lege!

Min erfaring av Hanne er at hun er enestående. Hun tar seg riktig tid til å lytte, forstå og forklare. Hun er ekstremt flink med barn, og oppfølging under graviditet. Personlig har jeg ikke møtt en så dyktig lege noen gang.

Den verste legen jeg har hatt

Uten empati. Ikke tid til å lytte. Ikke opplest på journal. Behandler pasient via forværelsedame som skriver ned hva som feiler deg. Dagen etter får du beskjed om å hente resept på apotek. Lang ventetid. Uhøflig personale.

Flink, men altfor lite tilgjengelig

Altfor mye ventetid, og rare sustemer på kontoret. Hanne er dyktig, bare synd sustemet rundt henne fungerer så dårlig som det gjør

Flink lege

Flinke leger, men rare systemer på kontoret! Må bestille time til alt uansett! Alltid lang vente tid, på alt! De burde nok ha en ansatt til me så mye venting på blodprøver og sånn! Etter min mening!

Flink og forståelsesfull lege

Jeg ble anbefalt Hanne Mayo etter at jeg fikk ME for noen år tilbake, og jeg må si at jeg veldig glad jeg byttet til henne.

Hun har gode råd og peiling på ME, og er flink til å høre på hva pasienten trenger/sier.. En engasjert og flink lege som følger med og vet mye, men som likevel lytter og tar mye hensyn til pasienten's ønsker.

Største problemet er ventetid, både på å få time, men også venting på venterommet når man først har time.

Blandede følelser

Hanne Mayo er en varm og omtenksom lege. Når man først har fått time lytter hun til det du har på hjertet og er respektfull. Mine negative erfaringer er at det til tider er 1-1,5 måned ventetid på ting som ikke haster. Det er ofte greit å komme inn til hastetimer, men det er ikke alltid det haster selv om man ikke vil vente i månedsvis. Samt at jeg har opplevd det er for lett å få sykemelding og "bare prøve en annen medisin". Savner at hun etterforsker problemet dypere. Henviser for raskt videre og man ender med å bli stående lenge i ventekø. Har også savnet tilbakemelding og forklaring på prøveresultater. Jeg har byttet til en mer tilgjengelig lege som forhåpentlig legger mer i å finne problemet og følge opp.

Meget fornøyd med legen min

Hyggelig, grundig og lyttende!
Selv om jeg har flyttet til Sandefjord så ønsker jeg ikke å bytte fastlege! Heldigvis trenger jeg svært sjelden å besøke fastlegen, og stort sett er det et besøk i året for å sjekke allmentilstanden!

Dårlig kontakt med pfsienter. Gir ingen nødvendige råd.

Jeg har vart hos legen 2 ganger. Hun stilte ingen spørsmål om nylig kirurgisk inngrep. Skrev ut medisin mot pålallergi jeg har aldri hatt. Jeg ventet på å ta blodprøve i l.av 1 uke. Hun gjorde ingen kommentarer til prøvene, selv om mange av de lang fra gode. Jeg fikk ingen råd for å forbedre helsetilstand. Jeg hadde øyekatar og puss i øyene, men hun anbefalte å bestille privat øyelege som jeg har ikke råd til.

Fantastisk

Et varmt og godt menneske som har tid til deg. Hun bruker god tid og derfor irriterer jeg meg ikke over at man må vente litt før man kommer inn til sin time

Legen som SER DEG!

Veldig fornøyd etter at jeg og min familie byttet over til Mayo Legeklinikk. Har full tillit til Juval Mayo også, på samme legekontor. Noe lang ventetid, men en vanlig konsultasjon er 15 minutter -her får du den tiden du trenger, derfor blir det også ventetid. Da gjør det heller ikke noe at jeg må vente på andre før meg heller.

kjedelig med ventetiden

Dyktig og imøtekommende lege! Nå er ikke jeg ofte syk, men de gangene jeg er det, synes jeg det er kjedelig å måtte vente 2-3 uker før jeg får time. Og i tillegg måtte sitte å vente i opptil 45-60 min i venterommet. Det er derfor jeg har byttet lege nå.

Superlege

For noen år siden fikk jeg en kronisk sykdom, og livet snudd ble snudd på hodet. Alt så veldig mørkt ut. På det tidspunktet byttet jeg fastlege, og kom til Hanne. Hun har fått meg på beina igjen sammen med andre behandlere som hun satte meg i kontakt med. Hun lytter og støtter, og skaffer all tilgjengelig ekspertise. Med henne kan jeg snakke om alt, og jeg blir tatt på alvor. Hun er veldig flink til å følge meg opp, og vil gjerne at jeg skal prøve nye behandlingsmetoder og medisiner. Legesekretærene på klinikken er omsorgsfulle og hyggelige, og tar seg av pasientene på aller beste måte. Nå er jeg så bra som jeg kan få blitt, takket være Hanne og hennes medhjelpere.

Fantastisk og hjelpsom lege!

Legen viser interesse, er hyggelig og omtenksom. Hun engasjerer seg og er villig til å gi hjelp. Det eneste negative er lang ventetid for time.

Et godt legevalg i Larvik

Meget trivelig og imøtekommende lege.Det virker som hun holder et høyt faglig nivå og man blir tatt godt imot som pasient ved dette legekontoret. Hun viderebefordrer raskt til evt.spesialister ved behov for dette. Kontoret har dessuten svært hyggelige og dyktige medarbeidere i resepsjon.
Et godt valg.

Superlegen:)

Da jeg flyttet til Larvik fra Oslo fallt valget på Hanne ved en tilfeldighet, noe jeg er svært glad for i dag! Hun er vennlig, oppmerksom og har tar seg god tid. Hun er åpen for nye impulser, utdanner seg og holder seg oppdatert på siste nytt og fremstår som en kunnskapsrik og samtidig ydmyk lege. Hun er rask å henvise til andre dersom det trengs. Fordi hun er en så flott og god person har hele familien vår begynt hos henne, inkludert min mor:)
Hanne jobber sammen med sin mann Juval, og de utfyller hverandre fint dersom en skulle være syk etc. Dessuten er kontorpersonalet supertrivelig.
Jeg har bare gode ting å si om Mayo Legeklinikk!

En lege med personlighet og tillit.

Var tidligere pasient hos Hanne Mayo og må si at hun er en av de beste legene jeg har hatt. Imøtekommende, tillitsfull og vennlig.
I tillegg tar hun seg tid til deg.
Byttet lege fordi jeg flyttet fra byen.
Kan trygt anbefale henne.

Dyktig

Før jeg byttet fastlege var jeg redd for å gå til legen fordi jeg aldri hadde blitt hørt på. Hos Hanne har jeg opplevd å bli lyttet til og tatt på alvor. Hun er dyktig i sin jobb og om hun ikke har bred nok kunnskap henviser hun videre til spesialister. I tillegg er hun alltid blid, veldig hyggelig og lett å prate med. En lege å anbefale!

Dyktig og hyggelig lege!

Hun er god til å kommunisere og starter alltid med å spørre hvordan du har det. Dyktig på både det fysiske og det psykiske. Flink med både voksne og barn.

En meget god, hyggelig og vennlig lege.

Er samvittigsfull, høflig og følger meget godt opp sine pasienter. Henviser til spesialistundersøkelser hvis det er nødvendig. Du føler deg alltid velkommen og du blir undersøkt hvis du har fått noen nye plager etter siste besøk. Har hyggelige og vennlige medarbeider. Du føler deg trygg etter et legebesøk hos henne. Hun er meget påpasselig med at du får opplyst om det er noen endringer i måleresultatene og om utviklingen går i riktig retning, hvis ikke er hun ikke redd for at du skal prøve noe nytt.