Hanne Mayo

Mayo Legeklinikk

Prinsegata 11 3256 Larvik
Hanne Mayo er en av 41 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Hanne Mayo

Det finnes trolig ikke en lignende lege!

Min erfaring av Hanne er at hun er enestående. Hun tar seg riktig tid til å lytte, forstå og forklare. Hun er ekstremt flink med barn, og oppfølging under graviditet. Personlig har jeg ikke møtt en så dyktig lege noen gang.

Den verste legen jeg har hatt

Uten empati. Ikke tid til å lytte. Ikke opplest på journal. Behandler pasient via forværelsedame som skriver ned hva som feiler deg. Dagen etter får du beskjed om å hente resept på apotek. Lang ventetid. Uhøflig personale.

Flink, men altfor lite tilgjengelig

Altfor mye ventetid, og rare sustemer på kontoret. Hanne er dyktig, bare synd sustemet rundt henne fungerer så dårlig som det gjør

Flink lege

Flinke leger, men rare systemer på kontoret! Må bestille time til alt uansett! Alltid lang vente tid, på alt! De burde nok ha en ansatt til me så mye venting på blodprøver og sånn! Etter min mening!

Flink og forståelsesfull lege

Jeg ble anbefalt Hanne Mayo etter at jeg fikk ME for noen år tilbake, og jeg må si at jeg veldig glad jeg byttet til henne.

Hun har gode råd og peiling på ME, og er flink til å høre på hva pasienten trenger/sier.. En engasjert og flink lege som følger med og vet mye, men som likevel lytter og tar mye hensyn til pasienten's ønsker.

Største problemet er ventetid, både på å få time, men også venting på venterommet når man først har time.