Henrik Theodor Widnes

Sarpsborg Spesialistsenter AS

• Indremedisin
  • Nyresykdommer

2006

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Sarpsborg Spesialistsenter AS
Oscar Pedersens vei 2A 1706 Sarpsborg
Henrik Theodor Widnes er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Henrik Theodor Widnes

Lite dyktig lege

Dr. Widnes bruker 90% av legetimen på å se inn i PC skjermen. Han følger deg ikke opp og er rett og slett en liten kunnskapsrik lege. Han kan svært lite om sykdomslære og henviser deg ikke videre til riktig instans. Han virker veldig usikker på sin egen profesjon som lege.
Kan IKKE anbefale han som din fastlege.

Lite kunnskapsrik lege

Utretter lite. Liten kunnskap om sykdom. Ser ikke sykdomsbildet til pasienten.
Liten eller null tiltak for å gjøre noe med pasientens sykdom.

Lege som har vanskeligheter med å sjekke ting og henvise videre

Han virker som en flink lege, men virker useriøs da han kan si ting som jeg føler ikke stemmer og har vanskelig for å sjekke å se på ting man lurer på og spør om. Også har han vanskelig for å henvise videre, føler at det skal overdrevent mye til for at han skal kunne gjøre det. Virker som han sitter å passer på at det ikke skal gå for mye penger ut av statskassa på grunn av unødvendige henvisninger og det skjønner jeg jo. Men er grenser synes jeg. Ekstra vanskelig når han ikke kontrollerer eller ser/sjekker meg som pasient selv.Veldig skuffet over ikke å bli tatt serriøst. Man kan ikke ha en lege man ikke har tillit til. Derfor vil jeg ikke anbefale Henrik Widnes som fastlege. Jeg har prøvd å se om han ble bedre en god stund nå. Men nå har jeg byttet lege da jeg ser at han ikke blir det. Alle andre på legesenteret er jeg veldig fornøyd med.

Grei lege

Helt ok, har noen forbedringspunkter. Kan oppfattes arrogant i visse tilfeller, ellers grei. Gjør så godt han kan virker det som.

En kjempe fin lege

Har hatt denne legen ca et års tid. Har vært hos hos han hver mnd gjennom hele svangerskapet og opplever han tydelig, hyggelig og flink faglig. Er selv sykepleier og føler jeg blir tatt på alvor!