Henrik Theodor Widnes

Tlf: 69 15 66 90 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Henrik Theodor Widnes er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Henrik Theodor Widnes

Skuffende.

Da jeg byttet til denne legen når jeg flyttet sjekket jeg vurderinger nøye da jeg har hatt både gode og dårlige leger og ønsket en god lege, dessverre levde han ikke opp til vurderingene. Styr unna hvis langvarig syk med et komplisert sykdomsbilde og/eller psykisk syk. På det verste er han veldig flink til å prate mye "legeprat" uten å egentlig høre på hva du som pasient har å si, tror han vet best selv uten å faktisk lytte og prøve å hjelpe. Fordomsfull. Følte meg sett ned på. Forsøkte å høre på han i halvannet år, trodde jeg bare innbilte meg ting, men innser nå at jeg skulle byttet mye tidligere da jeg fortsatt er veldig syk og han aldri har vist noe virkelig interesse av å finne ut av hvorfor jeg er syk. Ellers relativt hyggelig. Legesenteret ellers er supert!

Trygg og oppriktig

En trygg og oppriktig lege, oppleves som ivaretakende og interessert i å lytte til dine utfordringer. Følger nøye opp og er rask med å henvise videre om behov for det. Dette er en av den beste fastlege jeg har hatt.

Ser meg som meg

Fantastisk lege!
Han ser og lytter til det jeg har å si.
Får time raskt.
Sender meg videre og er oppriktig interessert.

Ansiktet i pc- skjermen

Han sitter med ansiktet klistret i pc-skjermen. Han sitter og leser journalen mens du sitter der. Følte at han ikke hadde meg som pasient i fokus. Prøvde å ta opp to ting jeg var plaget med- men fikk beskjed om at han ville forholde seg til en ting om gangen. Jeg ble dermed sendt hjem med magesmerter. Kommer til å bytte lege så fort som mulig!

Anbefales

Dyktig, nøye, forklarer ting på en forståelig måte.Gir raskt svar på prøver som er tatt. En lege jeg føler meg trygg hos.