Juval Mayo

Mayo Legeklinikk

2002

1309 av 2000

Mayo Legeklinikk Telefonnummer33 13 92 9033 13 92 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Prinsegata 11 3256 Larvik
Juval Mayo er en av 9 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Juval Mayo

Veldig Dårlig lege!!!

Ikke noe god lege. Hører ikke etter. Frekk mot pasientene. Og ikke samarbeids villig. Anbefaler ingen å gå til juval mayo.

Dårlig kommunikasjon

Etter anbefaling fra Lab 1 kunne jeg ta gluten intoleranse test på Mayo for å slippe å kjøre helt til Sandvika. Jeg ringte og forklarte situasjonen og at jeg nylig hadde startet på medisiner. Fikk time og ingen informasjon om den timen ble bortkastet. Da jeg kom inn til legen forklarte jeg alt på nytt, virket ikke som noe var notert av det jeg sa på tlf. Jeg fortalte hvilken diagnose jeg hadde og hvem medisin jeg fikk. Da fikk jeg spørsmål om hvorfor jeg gikk på den medisinen. Jeg hadde jo akkurat sagt det... Da fikk jeg beskjed om testen ville være bortkastet. Det var hele timen også. Jeg vil si fra om dette til Lab 1

Bytt!

Hanne Mayo er flink, men har så mye å gjøre at noen pasienter blir tvangsflyttet over til Juval Mayo.

Jeg er misfornøyd med han som lege og måtte bygte etter at han sviktet totalt.

Har null tillit.

En av de beste legene jeg har hatt!

Veldig fornøyd med Mayo Juval. Han lytter og er tilstede. Kommer med gode råd og har god innsikt i alle områder både.

En genuint interessert lege som grundig setter seg inn i problemstillinger, empatisk, kunnskapsrik, god lytter, kreativ, gir seg ikke - gjør det han kan og litt til for å finne svar. Følger tett opp sine pasienter,

Stoler fult og helt på hans avgjørelser. Anbefaler han på det varmeste! Er fornøyd i helhet med Mayo legegruppe

Mayo er den beste legen jeg noensinne har hatt.

Mayo er den beste legen jeg noensinne har hatt.
Han ser hele deg, er grundig og lett å snakke med. Kan bare si meg enig i alle vurderingene som er gjort før meg
Kunnskaper i mengder samt han er bra livserfaring
Han er først og fremst utrolig dyktig. evnen til å lytte og tar pasienten på alvor!!

Han tar seg god tid til pasientene sine.
Bor mange mil unna, men vil ikke bytte for alt i verden.