Juval Mayo

Mayo Legeklinikk Mann, 58 år

Autorisert2002
Ledige plasser 1209 av 2000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Mayo Legeklinikk

Prinsegata 11 3256 Larvik
Juval Mayo er en av 41 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Juval Mayo

Bytt!

Hanne Mayo er flink, men har så mye å gjøre at noen pasienter blir tvangsflyttet over til Juval Mayo.

Jeg er misfornøyd med han som lege og måtte bygte etter at han sviktet totalt.

Har null tillit.

En av de beste legene jeg har hatt!

Veldig fornøyd med Mayo Juval. Han lytter og er tilstede. Kommer med gode råd og har god innsikt i alle områder både.

En genuint interessert lege som grundig setter seg inn i problemstillinger, empatisk, kunnskapsrik, god lytter, kreativ, gir seg ikke - gjør det han kan og litt til for å finne svar. Følger tett opp sine pasienter,

Stoler fult og helt på hans avgjørelser. Anbefaler han på det varmeste! Er fornøyd i helhet med Mayo legegruppe

Mayo er den beste legen jeg noensinne har hatt.

Mayo er den beste legen jeg noensinne har hatt.
Han ser hele deg, er grundig og lett å snakke med. Kan bare si meg enig i alle vurderingene som er gjort før meg
Kunnskaper i mengder samt han er bra livserfaring
Han er først og fremst utrolig dyktig. evnen til å lytte og tar pasienten på alvor!!

Han tar seg god tid til pasientene sine.
Bor mange mil unna, men vil ikke bytte for alt i verden.

Ka ikke anbefales

Oppleves usympatisk, stiller også tvil ved kunnskaper. Opplevde og bli hasteinnkalt til ytterligere undersøkelser etter en blodprøve, hvor det ble antydet kreftsykdom. Nye prøver ble tatt og sendt inn, med lovnader om at han skulle følge dette opp. Hørte ikke noe mer fra han!!! Tok samme prøver hos en annen lege og fikk umiddelbart negativt svar. Prøver han å melke ekstra penger ut av hver pasient???

null interesse for pasienten

hadde en legetime hos ham, skal allerede nå finne meg en ny fastlege som faktisk kan hjelpe meg. følte ikke at han hadde noen interesse av det jeg hadde å si om mine plager, og følte heller ikke at han trodde meg.
men han tok seg god tid i konsultasjonen.