Juval Mayo

Prinsegata 11 3256 Larvik
Juval Mayo er en av 43 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Juval Mayo

Dårlig kommunikasjon

Etter anbefaling fra Lab 1 kunne jeg ta gluten intoleranse test på Mayo for å slippe å kjøre helt til Sandvika. Jeg ringte og forklarte situasjonen og at jeg nylig hadde startet på medisiner. Fikk time og ingen informasjon om den timen ble bortkastet. Da jeg kom inn til legen forklarte jeg alt på nytt, virket ikke som noe var notert av det jeg sa på tlf. Jeg fortalte hvilken diagnose jeg hadde og hvem medisin jeg fikk. Da fikk jeg spørsmål om hvorfor jeg gikk på den medisinen. Jeg hadde jo akkurat sagt det... Da fikk jeg beskjed om testen ville være bortkastet. Det var hele timen også. Jeg vil si fra om dette til Lab 1

Bytt!

Hanne Mayo er flink, men har så mye å gjøre at noen pasienter blir tvangsflyttet over til Juval Mayo.

Jeg er misfornøyd med han som lege og måtte bygte etter at han sviktet totalt.

Har null tillit.

En av de beste legene jeg har hatt!

Veldig fornøyd med Mayo Juval. Han lytter og er tilstede. Kommer med gode råd og har god innsikt i alle områder både.

En genuint interessert lege som grundig setter seg inn i problemstillinger, empatisk, kunnskapsrik, god lytter, kreativ, gir seg ikke - gjør det han kan og litt til for å finne svar. Følger tett opp sine pasienter,

Stoler fult og helt på hans avgjørelser. Anbefaler han på det varmeste! Er fornøyd i helhet med Mayo legegruppe

Mayo er den beste legen jeg noensinne har hatt.

Mayo er den beste legen jeg noensinne har hatt.
Han ser hele deg, er grundig og lett å snakke med. Kan bare si meg enig i alle vurderingene som er gjort før meg
Kunnskaper i mengder samt han er bra livserfaring
Han er først og fremst utrolig dyktig. evnen til å lytte og tar pasienten på alvor!!

Han tar seg god tid til pasientene sine.
Bor mange mil unna, men vil ikke bytte for alt i verden.

Ka ikke anbefales

Oppleves usympatisk, stiller også tvil ved kunnskaper. Opplevde og bli hasteinnkalt til ytterligere undersøkelser etter en blodprøve, hvor det ble antydet kreftsykdom. Nye prøver ble tatt og sendt inn, med lovnader om at han skulle følge dette opp. Hørte ikke noe mer fra han!!! Tok samme prøver hos en annen lege og fikk umiddelbart negativt svar. Prøver han å melke ekstra penger ut av hver pasient???