Shams Y Mohammed Shams Ali

Eiker Legekontor AS
Nybruveien 3 3055 Krokstadelva
Shams Y Mohammed Shams Ali er en av 18 fastleger i Nedre Eiker

Siste vurderinger av Shams Y Mohammed Shams Ali

Trigge, høflig, punktlig, ordentlig, flink

Veldig fornøyd med legen såm jeg har hatt i noen år.
Det er en veldig ordentlig lege som er punktlig og bruker god tid på pasienter, fått selv legetimer på kortvarsel.
Jeg føler meg trygg hos doctor Shams

Ikke anbefalt

Hun er en lege som vil sjekke flere pasienter hver gang. Resultat: ikke ser deg(pga tenker hun på den andre pasient som skal komme inn.). Hun har aldri tid, sånn. Når jeg ringer for å få en time, er det ikke lett å få svar og når de svarer, er umulig å få akutt time. Også barna mine må vente minst 3/4 dager, hvis vi er heldige. Ventetid for å komme inn er ikke presis: må vi vente minst 20/30 minutter før vi kan gå inn. Det skjer at noen kommer, snakker med resepsjonist og plutselig går inn. Og vi fortsetter å vente. Når du spør hvorfor må vi vente så lenge, de svarer er legen er forsinket denne dagen. Rart at dette skjer hver gang. Legen sier at vi må snakke om kun ett problem hver time pga det er andre pasienter som må komme inn. Jeg lurer på hvorfor noen kan være inne 20 minutter, noen annen 30 minutter og vi må være inne kun 5 minutter, max 10.Dette går ikke. Byttet. Anbefales ikke.

Trygg, tålmodig og lytter

Shams er en meget hyggelig lege som tar deg på alvor og følger opp. Jeg føler meg trygg her.
Burde ha fått en akutt time ved en hendelse engang som jeg ikke fikk før 4 dager etterpå av de i resepsjonen,det må være det eneste negative, men kan hende at ikke jeg var klar nok i talen heller. Ikke alltid lett å vurdere.

vanskelig å få akutt time hos Shams

Hyggelig lege, god lytter, usikkert av og til.
Problemet at sekretærene er uerfarent, bestemmer for legen, hører ikke på hva pasienten trenger, en av de kan vare frekk. Har aldri fått akutt time på samme dag, måtte vente så mange dager, eller sendt til legevakt.
klaget det til legen, Shams mener at sånn er det bare, også hos andre legekontorer.
Jeg bytter legesenter, anbefales ikke.

Flink og kunnskapsrik lege :-)

Jeg er så glad at jeg har byttet min fast lege til Shams, hun tar meg på alvor, lytter, behandler og trygg. Kan anbefale henne på det sterkeste:-)