Anette Gundersen

Øreveien 7 3120 Nøtterøy
Anette Gundersen er en av 1 fastleger i Færder

Siste vurderinger av Anette Gundersen

Styr unna

Beklager, men er veldig skuffet over både Anette og smidsrød legesenter. Jeg får svært sjelden time hos henne. Har fått uerfarne turnusleger ved flere anledninger, eller andre leger som jobber der.
For meg som har sammensatte helseutfordringer, er dette helt håpløst!
Jeg bad henne om å henvise meg videre i forhold til min astma og andre kroniske lidelser. Nå har det gått 9 mnd, og har fremdeles ikke hørt noe! (Nå er hun visst gått ut i permisjon)!
Jeg er sjokkert! Må bytte, for dette er det mest useriøse legesenteret jeg har vært borti. Har aldri følt meg så utrygg som pasient før.
Helsesekretærene er forøvrig veldig hyggelige, har ingenting å utsette på dem.

Tar deg seriøst

Hun tar problemer seriøst, utforsker muligheter og tar deg igjennom dem på en rolig og trygg måte. Anbefales!

inntrykket er desverre ikke bra

jeg som pasient hos anette gunnersen opplever og ikke få noe hjelp med plagene mine, og at henne er krass og at det føles som ho snakker imot meg istede for og være der som lege og prøve og hjelpe meg på best mulig måte.. henne er ikke en lege jeg vil anbefale videre til andre.

Engasjert

Engasjert, positiv og hjelpsom lege som tar pasientene seriøst. Hun er god til å lytte til bekymringer og forklare hva slags løsninger som finnes.