Ellen Christin Heider

Autorisasjon (2010)

Ellen Christin Heider er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ellen Christin Heider

Superfornøyd!

Har hatt Ellen i et par år og angrer overhodet ikke på at jeg valgte henne som fastlege! Hun er lyttende,tydelig, empatisk, spør spørsmål og henviser videre om hun ser det er behov for det og det var det i mitt tilfelle. Hun svarer kjapt på meldinger og er ei skikkelig grepa dame som tar tak. Håper hun fortsetter lenge her:)

Trygg og kunnskapsrik

Fantastisk dyktig lege! Tar seg god tid og er oppriktig interessert. Fikk henne anbefalt og hun svarer absolutt til forventningene.

Empatisk, dyktig og lyttende

Kan absolutt anbefale Ellen. Hun er lyttende, interessert og jeg har opplevd at hun er oppdatert på nyere forskning og behandling som i mitt tilfelle har vært veldig positivt. Har aldri opplevd at hun rusher meg ut døra. Håper for øvrig at de snart får e- resept. Det er vel det mest negative. Har alltid fått time raskt ved behov, men ikke nødvendigvis hos Ellen.

Veldig hyggelig og empatisk

Følte ikke at Ellen hadde dårlig tid og hun brukte god tid på å forklare og svare på det jeg lurte på. Veldig fornøyd.

Forståelsesfull og hjelpsom

Ellen lytter alltid, er forståelsesfull og empatisk, og oppriktig interessert. Hun stiller alltid mange spørsmål for å få et helhetlig bilde, og her er det alltid hjelp å få. Føler alltid at hun tar seg god tid for å virkelig forstå situasjonen, slik at hun kan hjelpe best mulig. Har aldri følt at hun prøver å få meg fort ut igjen, heller tvert imot. Hun svarer også veldig kjapt på henvendelser via helsenorge.no. Ved booking av vanlig legetime kan det være ta 2-3 uker før hun har ledig time, men har det vært noe som haster har jeg alltid fått time raskt.