Pål Moe

Pål Moe Mann, 46 år

Autorisert2005
SpesialiseringFysikalsk medisin og rehabilitering
Ledige plasser 243 av 750
Vil du bytte til denne fastlegen?

Pål Moe

Skiringssalsveien 20 3208 Sandefjord
Pål Moe er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Pål Moe

Fantastisk lege som lytter og forklarer

For rundt 1 måned siden satt jeg og vurderte om jeg skulle bytte til denne legen, og jeg gjorde det og har ikke angret et sekund. Fy søren så bra behandling har jeg aldri fått hos noen lege. Og legesekretæren er så hyggelig også, ikke sånn sur og nebbete som andre jeg har snakket med tidligere. Legen er spesialist I fysikalsk medisin og rehabilitering, så om du har slike plager så burde du velge denne legen om du skal bytte.
Legen ikke bare forteller deg hva du feiler, han forklarer på en lettfattelig måte hvordan ting henger sammen.
Har bare vært på 1 legetime, men vært hos legen på legevakta tidligere og på telefon.

Krysser fingrene for at jeg kan ha denne legen I mange år.

Lege som virkelig kan anbefales!

Pål Moe er en lege som virkelig gjør jobben sin. Har intet negativt å utsette på han.
Han går grundig til verks for å hjelpe deg som pasient. En utrolig dyktig og ikke minst hyggelig lege.

Han snakker med og ikke til....

Pål Moe har vært min fastlege lenge nok til at jeg kan si at han er en dyktig, seriøs og humørfylt lege.
Jeg møtte han første gang på kysthospitalet og ble veldig glad da han nå er blitt min fastlege.
Som kronisk syk opplever jeg ofte at leger blir oppgitte etter en tid, de forventer liksom mer bedring enn det jeg som pasient kan gi dem, og da oppleves de avvisende. Dette har ikke vært et problem hos Moe, han lytter til hva jeg har på hjertet, viser medfølelse, og prøver å finne løsninger på problemene..
Legesekretæren er også alle tiders, kunnskapsrik imøtekommende og alltid blid.Jeg er i bedre humør etter et besøk på dette legekontoret, enn jeg var før jeg kom, noe som ikke er en selvfølge.

Flink men glemsom

Har vært hos Pål Moe på Kysthospitalet.Han var veldig grundig og flink. Var hos han i forbindelsemed behandling av to tennis- albuer Ble da behandlet med "dry needle".
HAN BEKLAGET SEG OVERFOR MEG HVOR ILLE DET SÅ UT INNI ALBUEN
.Feks strukturen var ødelagt , forkalkninger osv.Han sa det var bekymringsverdigt.Men til min store overraskelse har han ikke tatt med i epikrisen til min fastlege noen ting av hvordan det så ut i albuen ,noe som hadde vært veldig viktig for videre event rehabiliterig og behandling.Det ser deverre litt slik ut som han minimerer den aktuelle situasjonen ,noe som kan få veldig uheldige følger.Har dessverre hørt en lignende historie ifra en småbarnfar som hadde så vondt i armene der han knapt kunne bære det minste barnet sitt som var under året.

kunnskapsrik og en menneskekjenner

Pål Moe er min fastlege nummer 4, jeg har hatt hatt kneproblemer hele livet, og han er den fastlegen som "alltid hatt vært der for meg". ikke vanskelig å få time, enten det er nød eller ikke, han har alltid tid å høre på hva jeg sier og kommer med forslag, virker veldig kompetent.

Damen som sitter i skranken er alltid hyggelig og tar enhver pasient seriøst og er veldig imøtekommende (akkurat som Pål også gjør)