Dag Sverre Myhrer

Legehuset Sandefjord Mann, 62 år

Autorisert1985
Ledige plasser 69 av 1700
Vil du bytte til denne fastlegen?

Legehuset Sandefjord

Prinsensgate 3 3211 Sandefjord
Dag Sverre Myhrer er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Dag Sverre Myhrer

Grundig, god og oppmuntrende

Myhrer er en grundig og framfor alt hyggelig lege å komme til. Tuner seg fort inn på det du kommer for. Ekspeditt mht å henvise videre til spesialist, når det måtte trenges.

Solid lege

Dag Myhrer er en solid og meget seriøs lege. Han er direkte og ærlig. Han har stor omsorg for sine pasienter. Med sin underfundige humor kan ha bidra til å løse opp selv de vanskeligste pasientsamtaler. Dag er en lege jeg trygt kan anbefale.

Vurdering

Jeg har hatt Dag Myhrer som lege så lenge jeg kan huske. Han har vært legen min gjennom en spiseforstyrrelse og et svangerskap som endte. Jeg har vært en del hos lege gjennom tenåringsperioden. Dag er en lege som er, hvis man kan kalle det det, "klein". Under spiseforstyrrelsen min var det mye frem og tilbake, som fikk meg til å føle meg som en mellommann. En som måtte sende informasjon til de ulike legene og psykologene involvert. Dette opplevde jeg som meget uproffesjonelt. Man kan føle seg ukomfortabel med å prate med han om det som egentlig feiler deg, eller føle seg dum når man spør om enkelte spørsmål. Ofte virker det som han ikke har så mye kunnskap, og sender deg ofte videre til spesialister (som kanskje er vel og bra). Han tar problemene dine på alvor, og sender deg videre hvis det virkelig det du ønsker. Jeg har også en gang blitt bedt om "å søke det opp på internettet". Jeg ville også anbefalt å ringe istedet for å bestille time på nettet. Hvis man gjør det på nettet, får man aldri den dagen eller klokkeslettet det passer for deg. Det er generelt lite ventetid når du kommer dit, noe som er veldig bra!

Bra familielege

Myhrer er lege for flere i min familie, både store og små, og alle er svært fornøyd med den jobben han gjør!

Direkte og upersonlig lege

Valgte han som ny lege da jeg hadde hatt dårlig erfaring med min gamle lege i en annen kommune. Var kun hos han et par ganger. Det var nok. Kalte byens narkomane for "all verdens avskum" og henviste til at jeg måtte være forsiktig slik at jeg ikke begynte å drikke eller begynne med dop og bli som de. Har aldri misbrukt noe som helst og fikk helt bakoversveis av kommentaren fra legen. Han gir selv uttryk for at "ikke alle liker meg som lege". Så her har det tydligvis vært konfrontasjoner tidligere. Stiller også spørsmålstegn ved legen kompetanse. Kjente ikke til en av de vanligste bivirkningene ved medisinen Selo-Zok og mente at det måtte være feil det jeg sa - selv om det står bak på pakningsvedlegget. Virker mest interessert i å skrive ut medisiner og sykemeldinger. Følte meg ikke ivaretatt. Opptrer arrogant og upersonlig. Atmosfæren på legekontoret er ikke noe hyggelig, selv om sekretærene der er ok.