Kaveri Sangar Gulati

Legekontoret i Giske AS

2016

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Legekontoret i Giske AS
Ytterland 6050 Valderøya
Kaveri Sangar Gulati er en av 8 fastleger i Giske

Siste vurderinger av Kaveri Sangar Gulati

Gjelder vikarlege Alena. " Den Beste legen"

Var inn hos henne for en veldig komplisert sykdom. Hun var tålmodig og hyggelig. Jeg fikk det hjelp jeg trengte. Brukte tid for å forklare meg godt. Jeg er veldig fornøyd meg henne. Jeg håper at hun fortsetter her.

Vikarlege Alena

Meningsløse legebesøk!
Vi satt i sammenlagt 30 minutter i stillhet første gang jeg var inne, hvor hun måtte slå opp hver minste ting. Jeg fikk ikke inntrykk av at hun skjønte noen av spørsmålene mine, eller kunne stille en diagnose. Jeg ble henvist til spesialist. Men da jeg tok meg fri fra jobb for timen, fikk jeg beskjed om at de hadde sendt mail til fastlegen og sagt at de ikke kunne utføre de forespurte testene. Dette hadde ikke blitt videreformidlet!
Det minste jeg har brukt av tid, sammenlagt på legekontoret er 1,5 time. Dette er inkludert de gangene jeg skal ta enkle blodprøver. Forferdelig lege, grusomt legekontor!

Gjelder vikarlege Alena

Veldig dårlig kunnskap. Måtte lete i håndbøkene etter svar for hvert spørsmål.

Jeg bestilte time på telefon der jeg ba om vattpinneprøve av øyet. Ja det kunne de ordne fikk jeg beskjed om. Men da jeg kom på legen sa hun at man ikke kunne ta vattpinneprøve av øyet for å finne ut type infeksjon. Det ble.bare gjort.hos barn. Selv om jeg flere ganger spørte om hun var helt sikker på det. Betale måtte jeg også, kan ikke gjøre annet enn å le og grine.

Neineinei

Travelt opptatt med og få ut pasienten. Hører ikke på det folk sier og har sin egen mening. Bortkastet legetime

Kommunikasjon og tillit

Veldig uempatisk. En følelse av å ikke bli sett eller hørt. Virker som om hun vil ha pasienten ut av døra så fort som mulig.