Kaveri Sangar Gulati

Ytterland 6050 Valderøya
Kaveri Sangar Gulati er en av 8 fastleger i Giske

Siste vurderinger av Kaveri Sangar Gulati

Gjelder vikarlege Alena

Veldig dårlig kunnskap. Måtte lete i håndbøkene etter svar for hvert spørsmål.

Jeg bestilte time på telefon der jeg ba om vattpinneprøve av øyet. Ja det kunne de ordne fikk jeg beskjed om. Men da jeg kom på legen sa hun at man ikke kunne ta vattpinneprøve av øyet for å finne ut type infeksjon. Det ble.bare gjort.hos barn. Selv om jeg flere ganger spørte om hun var helt sikker på det. Betale måtte jeg også, kan ikke gjøre annet enn å le og grine.

Neineinei

Travelt opptatt med og få ut pasienten. Hører ikke på det folk sier og har sin egen mening. Bortkastet legetime

Kommunikasjon og tillit

Veldig uempatisk. En følelse av å ikke bli sett eller hørt. Virker som om hun vil ha pasienten ut av døra så fort som mulig.

God service

Rett på sak uten dikkedarier. Hurtig diagnostisering og behagelig vesen. Gode tilbakemeldinger og evne til å lytte.

Uempatisk

Virker som hun ikke bryr seg om pasienten, og hører ikke på det som sies. Tror ikke på det pasienten sier og det sier hun rett ut ved å kjefte og avblåse alt av symptomer som blir lagt frem. Virker som hun bare vil ha pasienten ut av rommet så fort som mulig. Det er ikke slik man skapet tillit. Kommer ikke til å bruke henne som fastlege igjen.