Thomas Martin Alexander Forsberg

Torgveien legekontor

2012

Ingen på venteliste

Torgveien legekontor Telefonnummer64 85 09 0564 85 09 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torgveien 2 1400 Ski
Thomas Martin Alexander Forsberg er en av 31 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Thomas Martin Alexander Forsberg

Effektiv

Nøye og lyttende lege. Opplevde besøket som bra og jeg fikk hjelp til det jeg trengte. Men noe stressende da man kun får 15 minutter til besøket, men å andre siden blir det da heller ikke lang ventetid/forsinkelser, noe jeg synes det er altfor mye av hos andre leger.

Hyggelig, vennlig, betryggende og flink.

Første møte på sensommeren. Opplevd han som behagelig og nøye. Kan anbefales. Jeg likte hans moderne vri på kontoret uten stoler. Det er en benk til å legge seg ned på når det er nødvendig.

Gir "samlebånd-følelse" - helst fort inn og fort ut etter noen tastetrykk på datamaskinen.

Antakelig faglig og teoretisk dyktig, men mangler etter mitt syn kvaliteter som bygger tillit mellom lege og pasient, og det er svært vesentlig.

Arrogant lege

Legen har ikke stoler på sitt kontor. Han forklarte det med at han har vondt i ryggen og må stå, og at det da er merkelig om pasientene sitter...
Han hadde ikke satt seg inn i min pasienthistorikk før jeg kom, men det er kanskje vanlig? Etter at jeg kort fortalte hva jeg kom for, så bruker han mye tid på å forklare at dette kan han ikke og han skal ikke kunne alle tilstander, men må sende meg videre. Hele tiden står vi hengende rundt hans PC... Hele konsultasjonen var pakket inn i det jeg opplevde som en arrogant holdning til meg som pasient. Det var en absurd opplevelse - jeg må finne meg ny lege.

Et vondt møte

Han kan sikkert være både flink og behjelpelig, men ikke gå til ham om du har en kronisk lidelse eller et mer sammensatt sykdomsbilde. Jeg opplevde å bli avvist i løpet av de første minuttene av konsultasjonen min, som han forøvrig setter på kun et kvarter per pasient. Han sa rett ut at han verken hadde kunnskap eller interesse for det jeg trenger hjelp med. Ikke en god opplevelse og definitivt ikke en lege av den mest empatiske sorten.