Kerstin Anine Johnsen Myhrvold

Valhallveien 70 1413 Tårnåsen
Kerstin Anine Johnsen Myhrvold er en av 28 fastleger i Oppegård

Siste vurderinger av Kerstin Anine Johnsen Myhrvold

Den beste

Ofte forsinket, javel, men da vet jeg også at hun tar godt vare på meg og andre pasienter. Hun smiler og tar deg imot og lurer på hvordan du har det. Hun bruker god tid på å svare og forklare, spesielt om man er bekymret. Hun gir aldri inntrykk av at du snart bør være på vei ut. Hun er kjapp med å sjekke i bøker og konfere med spesialister om hun trenger for sin del eller min del. Hun fremstår som meget dyktig. Empati er hennes beste egenskap som fastlege. Håper hun aldri slutter!

Full av empati og faglig dyktig

Har alltid tid til å høre på deg når du kommer inn. Kan være forsinket pga dette, men er likevel ikke stresset i møte med pasienten. Veldig fornøyd med å ha henne som faatlege

Seriøs

Forberedt. Vet at det er jeg som er neste pasient. Tar seg tid. Stiller spørsmål og lytter ti svarene. Ser på meg, sitter ikke bak en skjerm. Oppfordrer meg til løsninger og stiller krav uten at jeg føler meg liten.

Beste legen

Anbefaler denne legen på det sterkeste. Utrolig flink og dyktig lege. Veldig flink til å høre på pasienten og ta den seriøst.

Kunne ikke vært mer fornøyd!

Har hatt Kerstin som fastlege så lenge jeg har husket, og kunne faktisk ikke vært mer fornøyd. Hun er utrolig dyktig, og tar seg alltid god tid med pasienten. Føler alltid at jeg blir tatt seriøst, og hun lytter til det du har og si. Har vært mye syk i det siste, og det finnes ingen annen lege jeg heller ville gått til.