Kerstin Anine Johnsen Myhrvold

Tårnåsen Legesenter AS
Valhallveien 70 1413 Tårnåsen
Kerstin Anine Johnsen Myhrvold er en av 27 fastleger i Oppegård

Siste vurderinger av Kerstin Anine Johnsen Myhrvold

Full av empati og faglig dyktig

Har alltid tid til å høre på deg når du kommer inn. Kan være forsinket pga dette, men er likevel ikke stresset i møte med pasienten. Veldig fornøyd med å ha henne som faatlege

Seriøs

Forberedt. Vet at det er jeg som er neste pasient. Tar seg tid. Stiller spørsmål og lytter ti svarene. Ser på meg, sitter ikke bak en skjerm. Oppfordrer meg til løsninger og stiller krav uten at jeg føler meg liten.

Beste legen

Anbefaler denne legen på det sterkeste. Utrolig flink og dyktig lege. Veldig flink til å høre på pasienten og ta den seriøst.

Kunne ikke vært mer fornøyd!

Har hatt Kerstin som fastlege så lenge jeg har husket, og kunne faktisk ikke vært mer fornøyd. Hun er utrolig dyktig, og tar seg alltid god tid med pasienten. Føler alltid at jeg blir tatt seriøst, og hun lytter til det du har og si. Har vært mye syk i det siste, og det finnes ingen annen lege jeg heller ville gått til.

Mangelfull oppfølging

Legen har alltid dårlig tid og husker sjelden eller aldri vårt forrige møte. Hun får meg som pasient til å føle meg svært lite viktig på tross av at hun virker å være faglig dyktig.