Kerstin Anine Johnsen Myhrvold

Autorisasjon (2005)

Kerstin Anine Johnsen Myhrvold er en av 59 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Kerstin Anine Johnsen Myhrvold

Beste legen

Anbefaler denne legen på det sterkeste. Utrolig flink og dyktig lege. Veldig flink til å høre på pasienten og ta den seriøst.

Kunne ikke vært mer fornøyd!

Har hatt Kerstin som fastlege så lenge jeg har husket, og kunne faktisk ikke vært mer fornøyd. Hun er utrolig dyktig, og tar seg alltid god tid med pasienten. Føler alltid at jeg blir tatt seriøst, og hun lytter til det du har og si. Har vært mye syk i det siste, og det finnes ingen annen lege jeg heller ville gått til.

Mangelfull oppfølging

Legen har alltid dårlig tid og husker sjelden eller aldri vårt forrige møte. Hun får meg som pasient til å føle meg svært lite viktig på tross av at hun virker å være faglig dyktig.

Imøtekommen og tilstedeværende!

Veldig hyggelig og imøtekommen. Virker fagelig dyktig og tilstedeværende. Anbefales gjerne!
Det som burde vært bedre er mottakelsen og responstid i resepsjonen!!

Følger virkelig opp!

Har løpt ned dørene på legekontoret siste 1 1/2 året, og dr. Johnsen følger meg aktivt opp i forhold til min sykdom! Føler at jeg blir tatt på alvor, og er det noe vi er i tvil om så henvises jeg videre. Veldig fornøyd! En del forsinkelser, men tar det som et tegn på at hun bruker den tiden hun må på hver enkelt, ikke den "oppmålte" tiden.