Doan Ba Phuc Nguyen

Sem legekontor

1998

356 av 2000

Sem legekontor Telefonnummer33 34 75 7133 34 75 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Andebuveien 3 3170 Sem
Doan Ba Phuc Nguyen er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Doan Ba Phuc Nguyen

For høflig, ellers bra!

Doktor Ba virker som en hyggelig fyr. Tar meg veldig seriøst. Gir meg tiden jeg trenger. Språkbarrieren har ikke vært noe problem for meg, har ikke hatt behov for å bytte til engelsk en eneste gang. Han tar meg i hånda hver gang jeg kommer, det syns jeg er ubehaglig og uhygienisk, men det er også alt jeg har å klage på.

Veldig dårlig!

Vedig dårlig lege, hører ikke på deg, prøver å få deg ned i dose. Skriver ikke ut medisiner før samme dag.

Alt for rask.

Her går det fort i svingene, hører ikke etter når jeg prøver å forklare problemet og sjekker ikke selv fysiske plager jeg har. Har kun tatt meg i hånden for å hilse..

Meget fornøyd med fastlegen min

Er flink til å lytte, språket hindrer meg ikke, han gjør seg forstått, hvis jeg er usikker så spør jeg på nytt.
Får rett behandling og er veldig fornøyd med Doan Ba Phuc Nguyen.

Blid og imøtekommende

Doktor Ba er en bra lege. Det er alltid tid innimellom til en akuttime. Han er kort og konsis, kunnskapsrik, og spør alltid om det er noe mer.

Hvis du synes hans asiatiske manerer gjør ham kald og ikke medfølende, tar du feil. Han har tre små barn hjemme - kanskje han har sovet litt dårlig.

Hvis du trenger lange samtaler og liker å vente lenge på å komme inn til timen din - velg en annen lege!

Ti poeng fra en som har brukt legekontoret i tjue år!