Doan Ba Phuc Nguyen

Sem legekontor
Semsbyveien 82B 3170 Sem
Doan Ba Phuc Nguyen er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Doan Ba Phuc Nguyen

Beste legen jeg har hatt

Tar aldri noen sjangser. Har sannsynligvis reddet meg fra alvorlige helseproblemer gjennom sin dyktighet. Jeg fikk den beste oppfølging fra mitt første møte med denne legen. Har vært min fastlege side 2012

Hyggelig - Flink - Effektiv

Har hat han i 1 år nå ca. Veldig fornøyd. Flink til å lytte, og svare. føler at jeg blir tatt seriøst. Og nevner jeg noen plager, så er han rett på for å kikke. Flink til å ta diverse prøver, som gjør at jeg føler at ting blir oppdaget om det skulle være noe.

Kan ikke komme med noe negativt i grunn.

Bra lege som bryr seg

Har vært pasient hos Ba på Sem noen år, har ikke noe negativt å si, flink til å henvise til spesialist fort,skjønner fort alvoret,det kan jeg si,det har vel reddet livet mitt, Har hatt forskjellige plager,,,alle blir tatt alvorlig,,så kan bare si positive ting,Værre er det på legevakta,der blir du fort sparka ut uten no diagnose,

Anser honom duktig och kan sina saker

Har haft doktor Doan BA Phuc Nguyen i tre år nu. Har har varit en bra läkare hela tiden. Han har skicka mej vidare till specialister nära jag har behövt det. En mycket kompetent Legenäs.

Super lege som tar passienten på alvor!

Her får msn hjelp, forståelse å empati. Samt time når man trenger det! Virket seriøs å interissert i meg so. Passient. Bestillte kjapt opp blodprøver, hadde journal klar til første time og hadde fått instukser fra sykepleier på forhånd av timen.

Jeg vil anbefalle dr.bah å sem legesenter på det sterkeste!