Doan Ba Phuc Nguyen

Sem legekontor Mann, 49 år

Autorisert1998
Ledige plasser 339 av 2000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Sem legekontor

Semsbyveien 82B 3170 Sem
Doan Ba Phuc Nguyen er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Doan Ba Phuc Nguyen

Bra lege som bryr seg

Har vært pasient hos Ba på Sem noen år, har ikke noe negativt å si, flink til å henvise til spesialist fort,skjønner fort alvoret,det kan jeg si,det har vel reddet livet mitt, Har hatt forskjellige plager,,,alle blir tatt alvorlig,,så kan bare si positive ting,Værre er det på legevakta,der blir du fort sparka ut uten no diagnose,

Anser honom duktig och kan sina saker

Har haft doktor Doan BA Phuc Nguyen i tre år nu. Har har varit en bra läkare hela tiden. Han har skicka mej vidare till specialister nära jag har behövt det. En mycket kompetent Legenäs.

Super lege som tar passienten på alvor!

Her får msn hjelp, forståelse å empati. Samt time når man trenger det! Virket seriøs å interissert i meg so. Passient. Bestillte kjapt opp blodprøver, hadde journal klar til første time og hadde fått instukser fra sykepleier på forhånd av timen.

Jeg vil anbefalle dr.bah å sem legesenter på det sterkeste!

Dyktig, undervurdert og misforstått

Han er flink til å lytte, og dyktig til å komme med forslag. Språkbarrieren er ikke et problem i det hele tatt, da han forstår godt alt du sier, men kommuniserer selv med korte setninger. Han skal være en lege, ikke en ordmester. Veldig behagelig at han ikke er en "populær" lege, som betyr at man alltid får time kjapt (noen ganger på dagen). Ingen leger skaper mirakler, ved mange tilfeller må de henvise deg til spesialist, og de bør ha god oversikt. Noe han helt klart har.

Personalet ellers er også veldig hyggelige, og virker genuint interessert i deg som person.

Veldig fornøyd med denne legen.

Mellom linjene...?

Dr. Ba er flink til å henvise deg videre, men det virker som han ikke er forberedt til timene eller har nok kunnskap. "Hva foreslår du?", spør han.
Jeg har lurt på om det er jeg som er dum som ikke forbereder meg selv til timene, kanskje det har oppstått kommunikasjonsproblemer mellom meg og legen.
Jeg føler noen ganger også at han er stresset og ikke har tilstrekkelig tid til meg.
Det hender også at han glemmer å gi meg viktig informasjon og oppfølging av frister og behandling.
Han er behjelpelig med dokumenter; sykemelding, attester osv.