Doan Ba Phuc Nguyen
Mann, 57 år
Det er mye som er kritikkverdig med dette legekontoret. Legen hilste ikke, ikke blikkonkakt og såg hele tiden på datamaskinen. Store språkproblemer, og fikk ikke svar på spørsmål. Deres datasystem passer ikke med andre legesenter, så fikk beskjed om å dra til den gamle fastlegen å få skrevet ut journal og levere papirene til de. Ingen digital kommunikasjon, verken via pasientsky, Helse Norge eller sms. Dette gjelder både timebestilling, svar på prøver og fornyelse av resept. Legen skrev ut en ny medisin jeg aldri har hørt om for søvnproblemer selv om jeg ba om samme type som jeg har gått på lenge(ikke B preparat). Den nye medisinen var ikke på blå resept og kostet mange tusen. Samme problem med astmamedisin. De krever legetime selv for å kun ta en "fast"blodprøve. Respektløs, lite behjelpelig og tidvis frekk kundeservice i resepsjonen. Satt meg raskt på venteliste for bytte av fastlege.
Bruker hele tiden på Datamaskin.Skriver ut Medesiner Fra " new Honkong Farmacy " Bruker sjelden medesiner som finnes Norsk apotek, må bestilles. Følger ikke Spesialister. Ved akutt , Står på Legekontor " Dr er på ferie, kom tilbake om 3 uker. Og ingen backup. Mange pasienter, men tomt legekontor. Betjening ok, men nekter å la pasient inn til Doktor. selv om legekontor tomt. ONLINE svarer Doktor heller ikke. Men lett å få time. Da legekontor alltid er tomt.
Mesteparten av legens arbeid er online. 2200 plasser. Aldri noen på venterom.Rare medesiner. UKJENTE PREPERATER
Etter at dem ikke klarer å registrere betaling for min sønn og med. Har vi nå byttet lege. Har alt kvittering fra min bank og dem enda ikke går over regnskap og ser hvem som betaler inn. Dette er skam.
Hei veldedig dårlig behandling.
kundeservice i resepsjon er respektløs .Han bare skrive på datamaskinen uten å se på pasient
Vis flere...