Doan Ba Phuc Nguyen

Semsbyveien 82B 3170 Sem
Doan Ba Phuc Nguyen er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Doan Ba Phuc Nguyen

Blid og imøtekommende

Doktor Ba er en bra lege. Det er alltid tid innimellom til en akuttime. Han er kort og konsis, kunnskapsrik, og spør alltid om det er noe mer.

Hvis du synes hans asiatiske manerer gjør ham kald og ikke medfølende, tar du feil. Han har tre små barn hjemme - kanskje han har sovet litt dårlig.

Hvis du trenger lange samtaler og liker å vente lenge på å komme inn til timen din - velg en annen lege!

Ti poeng fra en som har brukt legekontoret i tjue år!

Beste legen jeg har hatt

Tar aldri noen sjangser. Har sannsynligvis reddet meg fra alvorlige helseproblemer gjennom sin dyktighet. Jeg fikk den beste oppfølging fra mitt første møte med denne legen. Har vært min fastlege side 2012

Hyggelig - Flink - Effektiv

Har hat han i 1 år nå ca. Veldig fornøyd. Flink til å lytte, og svare. føler at jeg blir tatt seriøst. Og nevner jeg noen plager, så er han rett på for å kikke. Flink til å ta diverse prøver, som gjør at jeg føler at ting blir oppdaget om det skulle være noe.

Kan ikke komme med noe negativt i grunn.

Bra lege som bryr seg

Har vært pasient hos Ba på Sem noen år, har ikke noe negativt å si, flink til å henvise til spesialist fort,skjønner fort alvoret,det kan jeg si,det har vel reddet livet mitt, Har hatt forskjellige plager,,,alle blir tatt alvorlig,,så kan bare si positive ting,Værre er det på legevakta,der blir du fort sparka ut uten no diagnose,

Anser honom duktig och kan sina saker

Har haft doktor Doan BA Phuc Nguyen i tre år nu. Har har varit en bra läkare hela tiden. Han har skicka mej vidare till specialister nära jag har behövt det. En mycket kompetent Legenäs.