Doan Ba Phuc Nguyen

Sem legekontor

1998

358 av 2000

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Doan Ba Phuc Nguyen er en av 35 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Doan Ba Phuc Nguyen

Beste lege jeg har hatt.god tid og bryr seg veldig om meg. Veldig nøye med undersøkelser

Beste lege jeg har hatt. God tid og bryr seg om meg. Veldig bra i norsk.nøye med undersøkelser.blid og omtenksom.får stort sett time samme dag om det trengs.

Flink, men dårlig til å lytte

Byttet til Ba i november ifjor. Veldig nøye med blodprøver, hver gang. Har vel aldri tatt så mange blodprøver som hos ham, sjekker alt, om og om igjen.
Unødvendig hvis det ikke merkes at noe er galt.
Ikke flink til å lytte.
Prøvd flere ganger å forklare div med min helse, men er som å snakke med veggen.
Meget hyggelig sekretær samt lett å få time fort.
Grunnet språkbarriere og +litt arrogant holdning vurderer jeg nå å bytte lege.

For høflig, ellers bra!

Doktor Ba virker som en hyggelig fyr. Tar meg veldig seriøst. Gir meg tiden jeg trenger. Språkbarrieren har ikke vært noe problem for meg, har ikke hatt behov for å bytte til engelsk en eneste gang. Han tar meg i hånda hver gang jeg kommer, det syns jeg er ubehaglig og uhygienisk, men det er også alt jeg har å klage på.

Veldig dårlig!

Vedig dårlig lege, hører ikke på deg, prøver å få deg ned i dose. Skriver ikke ut medisiner før samme dag.

Alt for rask.

Her går det fort i svingene, hører ikke etter når jeg prøver å forklare problemet og sjekker ikke selv fysiske plager jeg har. Har kun tatt meg i hånden for å hilse..