Bård Fridtjof Nome

Sandefjord Helsepark
Skiringssalveien 20 3208 Sandefjord
Bård Fridtjof Nome er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Bård Fridtjof Nome

Lite tilgjengelig, dårlig service fra kontordamene

Hele familien har hatt han som fastlege i flere år og vi er sjelden hos lege. De få gangene vi trenger hjelp er det vanskelig å få time/ resepter og sekretærene er utrolig lite serviceinnstilt. Anbefaler ikke å bruke dette kontoret. De gjør det vanskelig, sier de har for mye å gjøre, ikke behjelpelige i det hele tatt. Har hatt "Annen etasje" legesenter tidligere og det var fantastisk. Bård er ok, rask og effektiv, men det er servicen rundt som er så dårlig.

Flott og flink lege

Beste legen jeg har hatt😀snill å forståelsesfull samt flink i det han jobber med, føler jeg har god kjemi med han å det er godt

Flink lege

Presis og rask. Oppleves interessert, men kaster ikke bort tid. passer de fleste som tenker at man går til legen for å slippe å kaste bort tid.

Flink lege

Flink lege, tar seg tid og veldig hyggelig! Føler meg trygg når jeg har vært syk og han henviser videre!
Sekretærene er ikke noe å skryte av. Sure og veldig lite service innstilte. Gruer meg til å ringe og ved blodprøver er dem stresset og irriterte 😕

Den beste legen jeg har hatt utenom Hagelund

Virker som om han tar pasienten på alvor og følger opp. Tror vi får ett fint samarbeid.

Super lege for friskuser

Nome en veldig hyggelig kar, men man kan få følelsen av at han egentlig mener at alt blir bra dersom man bare tar seg sammen.
Han har en sunn kritisk holdning, som kan oppleves som en belastning i tøffe situasjoner.
Han var hjelpsom og tok seg tid, men kunnskapen om NAV og deres kriterier for ulike ytelser, skjema etc var ikke god nok. Det er viktig!
Helsepersonell som tok prøver etc (blodprøver, bakterieprøver, kuttbehandling) var litt hardhendte og slurvete.
Kontordamene var dessuten ofte sure og nebbete, så jeg gruet meg virkelig til hver gang jeg skulle ha time.

Grei å snakke med, men det er ikke det jeg trenger lege til..

Har hatt han som lege siden han begynte i Sandefjord. Har opplevd gjennomgående manglende oppfølging. Forebygging er fremmedord. Perfekt lege å ha frem til den dagen du blir og virkelig trenger hjelp.

Trenger du lege for å skrive ut enkle resepter, helseattester eller lignende og har god helse, er dette legen for deg. Påberegn en times venting og husk at dagsformen hans er noe DU som pasient må ta høyde for at varierer.

Behagelig og kunnskapsrik

Mitt inntrykk av Nome er at han er kunnskapsrik, reflektert, lyttende, behagelig vesen, og viser meg som pasient respekt.
Han har autoritet, er ikke dominerende, men bestemt. Føler meg i trygge hender.

Imøtekommende

Utrolig hyggelig lege, som setter seg inn i pasientens problemer på en seriøs måte. Tar seg god tid. Men, sekretærene bak skranken burde tatt seg ett service kurs, makan hvor lite hyggelig de er. Skulle kanskje fått seg en lykkepille

Flott lege

Super lege, tillitsvekkende, interessert, åpen og respektfull. Virker faglig oppdatert, og er ærlig om han er i tvil om noe. Tok seg god tid!

Utrolig flott lege

Stiller opp og gjør alt han kan for å hjelpe. Behaglig å snakke med. En flott person som virkelig bryr seg. Dyktig lege med god fagkunnskap.