Bård Fridtjof Nome

Skiringssalveien 20 3208 Sandefjord
Bård Fridtjof Nome er en av 39 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Bård Fridtjof Nome

Trygg på ham.

Meget fornøyd med ham. Kan snakke med ham og blir hørt.Han er direkte og lyttende.
Sender til videre undersøkelser når han mener det er nødvendig.
Håper inderlig han kommer tilbake snart. Han er savnet.

Lite tilgjengelig, dårlig service fra kontordamene

Hele familien har hatt han som fastlege i flere år og vi er sjelden hos lege. De få gangene vi trenger hjelp er det vanskelig å få time/ resepter og sekretærene er utrolig lite serviceinnstilt. Anbefaler ikke å bruke dette kontoret. De gjør det vanskelig, sier de har for mye å gjøre, ikke behjelpelige i det hele tatt. Har hatt "Annen etasje" legesenter tidligere og det var fantastisk. Bård er ok, rask og effektiv, men det er servicen rundt som er så dårlig.

Flott og flink lege

Beste legen jeg har hatt😀snill å forståelsesfull samt flink i det han jobber med, føler jeg har god kjemi med han å det er godt

Flink lege

Presis og rask. Oppleves interessert, men kaster ikke bort tid. passer de fleste som tenker at man går til legen for å slippe å kaste bort tid.

Flink lege

Flink lege, tar seg tid og veldig hyggelig! Føler meg trygg når jeg har vært syk og han henviser videre!
Sekretærene er ikke noe å skryte av. Sure og veldig lite service innstilte. Gruer meg til å ringe og ved blodprøver er dem stresset og irriterte 😕