Bård Fridtjof Nome

Skiringssalveien 20 3208 Sandefjord
Bård Fridtjof Nome er en av 46 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Bård Fridtjof Nome

Flink lege

Flink lege, tar seg tid og veldig hyggelig! Føler meg trygg når jeg har vært syk og han henviser videre!
Sekretærene er ikke noe å skryte av. Sure og veldig lite service innstilte. Gruer meg til å ringe og ved blodprøver er dem stresset og irriterte 😕

Den beste legen jeg har hatt utenom Hagelund

Virker som om han tar pasienten på alvor og følger opp. Tror vi får ett fint samarbeid.

Super lege for friskuser

Nome en veldig hyggelig kar, men man kan få følelsen av at han egentlig mener at alt blir bra dersom man bare tar seg sammen.
Han har en sunn kritisk holdning, som kan oppleves som en belastning i tøffe situasjoner.
Han var hjelpsom og tok seg tid, men kunnskapen om NAV og deres kriterier for ulike ytelser, skjema etc var ikke god nok. Det er viktig!
Helsepersonell som tok prøver etc (blodprøver, bakterieprøver, kuttbehandling) var litt hardhendte og slurvete.
Kontordamene var dessuten ofte sure og nebbete, så jeg gruet meg virkelig til hver gang jeg skulle ha time.

Grei å snakke med, men det er ikke det jeg trenger lege til..

Har hatt han som lege siden han begynte i Sandefjord. Har opplevd gjennomgående manglende oppfølging. Forebygging er fremmedord. Perfekt lege å ha frem til den dagen du blir og virkelig trenger hjelp.

Trenger du lege for å skrive ut enkle resepter, helseattester eller lignende og har god helse, er dette legen for deg. Påberegn en times venting og husk at dagsformen hans er noe DU som pasient må ta høyde for at varierer.

Behagelig og kunnskapsrik

Mitt inntrykk av Nome er at han er kunnskapsrik, reflektert, lyttende, behagelig vesen, og viser meg som pasient respekt.
Han har autoritet, er ikke dominerende, men bestemt. Føler meg i trygge hender.