Kristine Elisabeth Bergersen

Nardosletta legesenter

2008

Nardosletta legesenter Telefonnummer73 82 10 4073 82 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hans Baucks veg 1 7033 Trondheim
Kristine Elisabeth Bergersen er en av 176 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Kristine Elisabeth Bergersen

Misfornøyd

Er veldig misfornøyd med både legen, vikaren hennes og legesenteret som helhet. Vanskelig å få time, opplever ikke de har tid til pasientene sine når man først kommer inn heller. Misnøyen toppet seg da jeg hadde byttet fastlege bort herifra og det visste seg at de hadde mistet papirer med sensitive private opplysninger!

Fordomsfull og ufyselig

Dette var det mest uprofesjonelle og minst imøtekommende mennesket jeg har støtt på i norsk helsevesen.I en svært vanskelig periode i mitt liv ,da behovet for god hjelp var prekært,kunne jeg ikke vært mer uheldig med min nye fastlege.Hvis man trenger noe mer enn enkel somatikk,bør du vurdere en annen lege.

Pålitelig og hjelpsom

Jeg har fått et utrolig fint inntrykk av Kristine de gangene jeg har vært hos henne. Jeg føler at hun lytter til det jeg har å si og finner løsninger til problemene mine. Jeg er fornøyd - Jeg føler at hun bryr seg.

Trygg og sikker i sin jobb.

Fantastisk flink lege som virker å være full av kunnskap. Jeg som pasient føler meg sett, tatt vare på og tatt på alvor.

Kunnskapsrik og trygg lege!

Fantastisk lege! Tar seg alltid tid til å lytte, gjør en grundig jobb og alltid god oppfølging. Jeg føler meg alltid like godt ivaretatt. Anbefales på det sterkeste!