Kerstin Evy Irene Nordgren

Tlf: 33 18 43 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kerstin Evy Irene Nordgren er en av 43 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Kerstin Evy Irene Nordgren

Veldig flink

En utrolig flink lege som tar meg på alvor og ikke gir seg før ting har ordnet seg. Direkte og får ting gjort. Veldig fornøyd!

Trygg og tar ting seriøst

For meg er det viktig med trygghet og helst lege av samme kjønn. Hun er direkte og sløser ikke med tiden. Men forklarer du symptomer etc, så tar hun alt seriøst. Direkte dame, men helt rett innstilt på det som er viktig. Etter jeg fikk henne som fastlege har jeg gruet meg mindre til legebesøk. Føler hun kan sitt yrke og får meg til og slappe av både med sin direkthet og menneskelig omsorg. Beste legen jeg har hatt hittil.

Kerstin er den beste legen jeg har hatt. Den første gangen jeg var der tok hun diverse tester og fant ting jeg aldri ville tenkt på å sjekke. Hun tar deg alltid på alvor og er empatisk samtidig som hun er effektiv og dyktig. Har dessverre flyttet fra byen, men ville ellers aldri byttet lege.

Blid og trygg, kunnskapsbasert

Jeg er lykkelig for å ha byttet fastlege til Norgren.
Trygg, blid og dyktig.
Kunnskapsbasert og med "glimt i øyet".
Topp!

takknemlig ny pasient

Veldig dårlig

Hun følger ikke med på pasienten. Må ha time for hver lille ting. Min siste opplevelse var ikke bra, da hun nekter skrive ut resepter om en ikke betaler for seg, selv om giroen ikke har forfalt!

Kommer IKKE tilbake igjen

Gruer meg hver gang jeg skal til hun. Hun er små frekk, lite hyggelig og veldig sta. Hun er lite samarbeids villig, og ikke hjelpsom til d jeg trenger hjelp med.jeg bytter lege!

Effektiv lege

En effektiv lege! Hun lytter og tar en rask vurdering basert på omfattande kunnskap i medisin. Kan være brysk, men lytter.
Jeg fikk det jeg trengte, og stoler på henne.

En lege som har tid til å lytte.

Får bestandig hjelp til det jeg kommer dit for. Veldig nøye med å ta blodprøver å sende inn hvis det er tvil om noe. Hun er der for meg.

Beste legen jeg har hatt

fantastisk lege :) Nøye- snill- rett frem ( liker det) ikke noe dill dall-
Beste legen jeg har hatt etter å bodd i Larvik i snart 40 år-

Super flink.

En nydelig lege som virkelig ønsker å hjelpe meg som pasient, og som har erfaring i jobben sin......

Kan ikke jobben

Hun bruker lang tid på ting andre leger bruker mye kortere tid. Hun har tatt bort en føflekk på meg, og resultatet er det verste jeg noen gang har sett.
Jeg er gruer meg hver gang.

Forferdelig

Liten interesse for pasient, er ufin i tilbakemeldinger, lite interessert i og finne gode løsninger , føler at en nesten må be om unnskyld for at man kommer til henne

FORFARDELIG

Hun har dårlig kontakt med pasient. Jeg får ingen hjelp av henne. Anbefaler ingen den legge til noen.

Fantastisk

Du finner ikke en mer fantastisk og herlig dame enn Kerstin:) Ærlig, direkte, morsom og effektiv. Tar meg på alvor. Veldig behjelpelig. Ingenting er flaut, og da mener jeg INGENTING.

En lege som elsker sin legegjerning !!

Hun er direkte og effektiv.
Har fått god hjelp og stoler på henne.
Lett å snakke med.

Flinke og hyggelige legesekretærer.

Dessverre kan det være lite sitteplasser på grunn av innvandrere som tar med for mange familiemedlemmer ved konsultasjon. Ønskelig med mer plass.

Super!

Fantastisk lege. Forståelsesfull og omsorgsfull, samtidig som hun er ærlig og rett på sak. Men heller det enn en lege som later som for å "tilfredstille" det du vil høre.. Kunne ikke hatt en bedre lege. Keep up the good work!

Direkte og tar deg på alvor!

En flott lege som jeg har stor tiltro til! Hun tar meg på alvor og ønsker å gjøre det beste for meg som pasient. Av henne får man hjelp:) Anbefales+++++

Hastverk

Virker som hun alltid har dårlig tid, og man rekker liksom ikke å få roet seg ned og snakket med henne. Var lenge sykemeldt når jeg gikk hos hun. uten at hun prøvde så veldig mye å finne ut hva som var galt med meg. Så fort jeg byttet lege til en annen ble jeg henvist til det ene og det andre.
Hun har vært veldig flink når det har kommet til tydelige fysiske problemer. Men så fort det var noe annet og det ikke vistes på boldprøvene, viste hun liksom ikke noe.

Effektiv

Dyktig dame, serviceminded og effektiv. Kommer til å benytte henne så lenge vi bor i Larvik :)

Kerstin evy i nordgren

Hun er helt sikkert en kjempe dyktig lege, men jeg kom ikke overens med henne. Hun er veldig direkte og viser svært lite medmensklighet etter min mening.