Kerstin Evy Irene Nordgren

Torget medisinske senter

1993

Torget medisinske senter Telefonnummer33 18 43 6033 18 43 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torget 1 3256 Larvik
Kerstin Evy Irene Nordgren er en av 8 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Kerstin Evy Irene Nordgren

FANTASTISK

Hun er utrolig flott lege direkte og ærlig, elsker det!!!
Hun er ærlig om det er ting som ikke er under hennes felt, og sender videre. Hun snakker min sak når jeg selv blir utilpass (NAV, Arbeidsgiver møter) Hun er helt fantastisk rett og slett! Og damene på kontoret, dere gjør en fantastisk jobb! TAKK!!!

Meget dyktig

Meget dyktig lege. Rett på sak og "tøffere enn toget", men også med glimt i øyet. Anbefales på det sterkeste

Veldig flink

En utrolig flink lege som tar meg på alvor og ikke gir seg før ting har ordnet seg. Direkte og får ting gjort. Veldig fornøyd!

Trygg og tar ting seriøst

For meg er det viktig med trygghet og helst lege av samme kjønn. Hun er direkte og sløser ikke med tiden. Men forklarer du symptomer etc, så tar hun alt seriøst. Direkte dame, men helt rett innstilt på det som er viktig. Etter jeg fikk henne som fastlege har jeg gruet meg mindre til legebesøk. Føler hun kan sitt yrke og får meg til og slappe av både med sin direkthet og menneskelig omsorg. Beste legen jeg har hatt hittil.

Kerstin er den beste legen jeg har hatt. Den første gangen jeg var der tok hun diverse tester og fant ting jeg aldri ville tenkt på å sjekke. Hun tar deg alltid på alvor og er empatisk samtidig som hun er effektiv og dyktig. Har dessverre flyttet fra byen, men ville ellers aldri byttet lege.