Kristine Rognmo-Hodge

Langnes legesenter

2013

Langnes legesenter Telefonnummer77 67 98 8877 67 98 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Karlsøyvegen 12 9015 Tromsø
Kristine Rognmo-Hodge er en av 72 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Kristine Rognmo-Hodge

Behandlet meg, lite empatisk

Jeg klarte å få den mest nødvendige hjelpen jeg ba om men ingenting mer. Trengte løsninger/kompensasjon for dødelig følgesykdom som er under utvikling. Hun kunne ikke tolke alvorlighetsgraden i resultatene ifra spesialist eller gi konstruktive, alternative forslag til behandling. Istedet for å innhente kunnskap, kverulerte hun og latterliggjorde på generelt grunnlag Wikipedia jeg hadde hentet opplysninger ifra. Jeg har byttet lege etter denne timen.

Sekretariatet ved Langnes legesenter for øvrig er svært dyktige og kan ikke roses nok for å være hyggelige, effektive og at du slipper å stå lenge i telefonkø.

Vennlig og imøtekommende

Jeg har vært på jakt etter en fastlege som jeg kan føle meg avslappet hos og som ser meg som en person med behov, og ikke bare enda et nummer i rekken av pasienter. Jeg er veldig fornøyd med Dr. Rognmo-Hodge. Jeg har vært på et par svangerskapskontroller og det har vært en helt annen opplevelse fra forrige fastlege. Hun var veldig rolig, kunnskapsrik og empatisk. Jeg følte jeg fikk all den tida jeg trengte. Kan virkelig anbefales!

Fornøyd med henne!

Besøkte henne for å få utført en undersøkelse samt fornyelse av resepter! Opplever henne som dyktig og medmenneskelig. Hun tar seg god tid til deg, og er grundig i sin jobb.

Går ut i ett års permisjon 1/7-2017

Legesenteret fortalte meg nylig at Kristine Rognmo-Hodge går ut i ett års permisjon i forbindelse med at hun skal spesialisere seg. Hvis du skal skifte lege nå, er dette kanskje en relevant opplysning for deg. Det kommer visst en vikar ganske snart.

Siden Kristine Rognmo-Hodge er relativt nyansatt på Langnes legesenter, har jeg ikke vært hos hennes så mange ganger, men jeg har ingenting å utsette på henne. Annet enn at hun har hatt tre ukers ventetid på å få time. Det er etter min mening litt lenge.

Langnes legesenter for øvrig et bra valg om du bor i nærheten. De som har satt sprøyter på meg er flinke. Legesekretærene har alltid vært hyggelige. Det er gratis parkering i P-huset på Jekta. Og legesenteret har informative nettsider. Hvis du liker å gjøre timebestillingen enklest mulig, så har de en app. Eller du kan bruke nettet.

Litt på siden, men likevel: de siste årene har et par av senterets virkelig dyktige og erfarne leger slutta før oppnådd pensjonsalder. Veldig, veldig synd å se gullstandardleger forsvinne ut av fastlegeordningen. Jeg savner dem.

Etter at Dr. Rognmo-Hodge tok over etter min fastlege har jeg valgt å bytte etter første besøk. Det var mye trykking på tastatur og på ett tidspunkt begynte hun å diskutere på medisinen jeg tar. Hadde også ønske om å ta opp mer enn ett tema når jeg var der, men da måtte jeg visst bestille ny time, ellers hadde det gått ut over de andre pasientene. Dårlig pasientbehandling.