Marianne Røst Moen

Gildheim Legesenter

2013

Gildheim Legesenter Telefonnummer73 18 61 8673 18 61 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Falkenborgveien 35c 7044 Trondheim
Marianne Røst Moen er en av 179 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Marianne Røst Moen

Hyggelig og innstilt på å hjelpe

Fikk en hastetime etter å ha fått en kraftig infeksjon. Oppfattet legen som imøtekommende og innstilt på å stille riktig diagnose. Legen fulgte også opp saken på en grei måte. Godt inntrykk

Veldig fornøyd med Marianne!

Super lege som tar seg god tid. At man må vente litt og at hun ofte er litt forsinket, gjør ingenting når hun tar seg såpass god tid til hver pasient!

Flink og hyggelig

Jeg er glad jeg fikk Marianne som fastlege. Hun er en lege med godt humør, som ser deg.
Føler meg godt ivaretatt.

Empatisk og grundig

Jeg liker fastlegen min, fikk et litt dårlig førsteinntrykk fordi jeg hadde ventet en stund å det var flere som ventet så hun hadde det ganske så travelt. Etter det har hun hjulpet meg masse å har forståelse for mine behov fra en fastlege. Jeg liker ikke å gå til legen er faktisk litt redd, men hun har et rolig vesen som roer mine nerver også. Følger opp sine pasienter, selv om det kan ta litt tid i travle perioder men det er ikke annet å forvente på legekontor.
Takk for god hjelp Marianne!

Grei, men usikker

Hyggelig dame. Synes dessverre hun var litt for usikker da jeg var der. Gikk derifra med en litt utrygg følelse og tingene som ble sagt var nokså uklare.