Terje Næss

• Allmennmedisin
  • Almenpraktiker Dnlf

1980

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Helgeroa legesenter DA
Søndersrødveien 6 3295 Helgeroa
Tlf: 33 14 06 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Terje Næss er en av 43 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Terje Næss

Kan ikke bli bedre

Har hatt Terje som lege helt siden han begynte praksis her i Helgeroa, og det begynner å bli en del år siden nå. Han er bare helt topp - kan ikke finne en eneste ting å utsette på ham. Forståelsesfull, menneskelig og faglig meget dyktig. Vi er heldige som har ham.

Virker intressert i pasienten

Ikke redd for å si at han ikke kan alt og er villig til å sende pasienten til spesialister. Tar mange prøver.

Hører det han ønsker å høre

Har vart hos Terje i 4 år nå. De første 2 årene har jeg vart meget fornøyd, han visste stor innsats. Men deretter har jeg merket at hvis du melder fra 3 forskjellige plager han bare hører det første eller det han er mest kjent med. Så jeg har gått fra veldig fornøyd til misfornøyd i dag.

Tar deg på alvor

Terje Næss er en lege som tar deg på alvor og er dyktig faglig. Han er den beste legen jeg noensinne har hatt. De som jobber på legekontoret er også enestående og behjelpelige.

Bare helt topp!

Har brukt Terje Næss som lege i mage år, husker ikke nøyaktig antall, men hadde ham i alle fall i 1986. Han er alltid tjenestevillig og grei, og ikke minst er han flink til å lytte til pasienten. Han er heller ikke sen opm å sende folk videre til ytterligere undersøkelser/til spesialister, når det er behov for det. Lun og omgjengelig