Vidar Johnsen

Vestby Legesenter

1981

Vestby Legesenter Telefonnummer64 95 27 3364 95 27 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestheimveien 33 1540 Vestby
Vidar Johnsen er en av 14 fastleger i Vestby

Siste vurderinger av Vidar Johnsen

Dyktig lege

Dyktig lege som har forståelse å tar ting på alvor. Jeg er relativt ung og har slitt en del med ryggen, han var snar å både få sendt meg på MR og til spesialist.
Bare synd at det ikke går å nå dem på telefonen, har nå prøvd i 3 dager uten å få svar, og de har nesten aldri åpent. De har dårlige systemer og kontroll over pasientene, man får ikke beskjed når man får svar på prøver etc.

Sitter i egen boble!

Viser ikke forståelse, følte jeg snakket ut i luften.
Har kun hatt 1 time hos denne legen og byttet lege etter dette.

Følte jeg ikke ble tatt på alvor og gikk ut fra kontoet med en dårlig følelse.

Styr unna!

Sekretæren var dog hyggelig.

Dyktig og hyggelig lege

Fant alvorlig symptom hos meg og sendte meg umiddelbart på A-hus for operasjon og etterfølgende behandling. Forut for dette hadde jeg gått 7 mnd på Volvat uten at de kunne finne noe. Reddet livet mitt!

god fastleg

tar symptomer på alvor og finner årsaker ikke bare behandler symptomet. sender til spesialist når det er nødvendig.

Dårlig service dessverre.

Rot med resepter og spørsmål om jeg solgte medisinen jeg bruker ! dette var følsomt men også irriterende. Åpningstidene er også dessverre ikke som andre legesenter. ringt mange ganger uten svar ! kun en telefon svarer som gir beskjed om at de har ferie eller spiser lunsh.