Vidar Johnsen

Vestheimveien 33 1540 Vestby
Vidar Johnsen er en av 12 fastleger i Vestby

Siste vurderinger av Vidar Johnsen

Dyktig og hyggelig lege

Fant alvorlig symptom hos meg og sendte meg umiddelbart på A-hus for operasjon og etterfølgende behandling. Forut for dette hadde jeg gått 7 mnd på Volvat uten at de kunne finne noe. Reddet livet mitt!

god fastleg

tar symptomer på alvor og finner årsaker ikke bare behandler symptomet. sender til spesialist når det er nødvendig.

Dårlig service dessverre.

Rot med resepter og spørsmål om jeg solgte medisinen jeg bruker ! dette var følsomt men også irriterende. Åpningstidene er også dessverre ikke som andre legesenter. ringt mange ganger uten svar ! kun en telefon svarer som gir beskjed om at de har ferie eller spiser lunsh.

Svært misfornøyd

Har brukt han noen år nå og det er kronisk rot med elektroniske resepter og henvisninger til spesialister som har ført til månedslange forsinkelser.

Meget god lege som følger skikkelig opp.

Han har en herlig humor, er meget seriøs på oppfølging. Han fanger opp små detaljer som er viktige for å komme til en diagnose.

Jeg digger den mannen og kona hans som jobber der som legesekretær. To veldig vakre og flinke mennesker.
Veldig bra kommentar av en annen på denne siden, at har du vondt i arbeidslysten, finn en annen lege. Det stemmer veldig godt. Ikke så rart. Mannen sitter selv i rullestol og er vel den sterkeste mannen jeg vet om. Syter ikke for litt hodepine eller smerter i armene han akkurat. Anbefales på det sterkeste!!!