Eirunn Waatevik Saure

Minde Medisinske Senter

2000

Minde Medisinske Senter Telefonnummer55 21 85 9055 21 85 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Minde Allè 48 5068 Bergen
Eirunn Waatevik Saure er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Eirunn Waatevik Saure

Dyktig på både kommunikasjon og fag

Som legekollega kan jeg telle på en hånd de fastleger jeg har vært borti som kombinerer dyktighet innen kommunikasjon med det å være faglig sterk og oppdatert. Eirun Saure er en av disse. Veldig behagelig å samtale med kombinert med stålkontroll på det mer "rent kliniske". Hun anbefales varmt. Er imidlertid ikke superfan av hennes to vikarer som har en kommunikasjonsform som ikke passer for meg. Har derfor valgt å bytte fastlege. Synd!

Utrolig god lege

Beste faslege jeg har hatt.
Tar seg tid, selv om man går over timen. Gode svar på alt. Ser på hele personen og ikke bare det problemet man kommer med. Kan snakke om alt. Aldri vikarer. Veldig imøtekommende og åpen, ærlig, trygg, hjelpsom. Husker deg og hele historien din. Investert.

Avtaler ny time når den du er på over.

Empatisk og dyktig menneskekjenner.

Eirunn ser hele mennesket. Det er leit at hun skal gi seg iløpet av året. Hun er unik, og viser interesse for enkelt mennesket.

Anbefales på det varmeste.

Nope, er bare å bytte

Jeg har hatt Eirunn i et år ca og har heldigvis bare møtt henne få ganger. Hun er der bare 2 dager i uken og det tar en måned å få time, med mindre det haster og jeg ringer det SEKUNDET telefonen blir åpnet. 5 minutter for sent og du må prøve igjen dagen etter.

Føler ikke at hun tar meg alvorlig og gjorde narr av meg når jeg ble redd for kreft/svulst.

De i resepsjonen er de snilleste, men legene er ikke særlig gode.

Trygg, empatisk, tolmodig og utrolig kunnskapsrik

Etter å ha hatt flere fastleger har jeg endelig funnet en som tar psykisk sykdom på alvor. Hun tar pasienten på alvor og kommer med ærlige tilbakemeldinger og konkrete løsninger. Anbefaler henne på det varmeste!