Silje Rebekka Heltveit-Olsen

Smidsrød Legesenter
Øreveien 7 3120 Nøtterøy
Silje Rebekka Heltveit-Olsen er en av 0 fastleger i Færder

Siste vurderinger av Silje Rebekka Heltveit-Olsen

Lyttende, Kunnskapsrik og Effektiv!

Har hatt Silje som fastlege i 7 år og hun er den beste legen jeg noen gang har hatt! Hun tar seg tid, hun henviser videre ved behov og følger tett opp der det er behov for det. Jeg føler meg trygg og alltid tatt på alvor. Jeg føler at hun er genuint interessert i pasientene sine!

Fantastisk dyktig lege!

Silje Rebekka Olsen er min fastlege som jeg setter utrolig stor pris på. Hun er lyttende, meget dyktig og handlekraftig! Jeg har aldri hatt en så god fastlege noen gang!

En lege alle skulle ønske de hadde

Silje Rebekka Olsen er ikke bare en fastlege, men et lyttende og empatisk menneske med god faglig innsikt og situasjonsforståelse. Vi er veldig glade for å ha henne som fastlege.

Dyktig og effektiv!

Byttet til dr Olsen etter å ha prøvd 3-4 fastleger på Nøtterøy. Meget fornøyd. Hun tar seg tid, og er tilgjengelig for å ringe til pasienter om man f.eks kun har kjapt spørsmål. Hele familien har byttet til dr Olsen og er meget fornøyde!

Profesjonell og samtidig personlig

Er en veldig god lege for meg og de to barna mine. Lytter og tar en på alvor. Er effektiv og relativt grei å få tak i selv om hun er travel. Og jeg var skeptisk siden jeg hadde et svært godt forhold til min forrige fastlege.