Susanne Monica Prøsch

Hegnasletta 5 3217 Sandefjord
Susanne Monica Prøsch er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Susanne Monica Prøsch

Ny vikar - "Junikell" - elendig

Vikar for Susanne (igjen). Denne heter Junikell (ett eller annet).
Vært der med 2 barn og meg selv helt uavhegig av hverandre. Til sammen 5 ganger og alle 5 gangene har endt med feil beskjeder, feil regning, feil resept, manglende resept, ufine tilbakemeldinger osv.
Siste beskjed var "ring meg til uken". Ringer og får beskjed om at vi skulle vært der på mandag!!
Sorry Susanne, nå blir det bytte av lege. Til en som vet hva han/hun driver med og som tar seg tid til pasienten og hva den har å si eller spørre om. Føler oss ikke ivaretatt når man får beskjed om at "det er kun satt av så og så mange minutter til deg"!! Fikk også "ikke sikkert vi kan hjelpe deg"....... Hva med å sende pasienten videre til en som kanskje kan?

Legesekretærene er fantastiske - spesielt de som har vært der i mange år.

Dyktig

Veldig dyktig lege, hun har mye kunnskap og empati. Har vært kjempefornøyd med henne.Men til tider er det dessverre litt mye ventetid og tiden hun har til rådighet kan være kort.

Kjempe flink

Susanne er en dyktig lege som viser omsorg. hun har godt humør og tar seg tid til deg. Hun sender deg videre ved behov. Er kjempe fornøyd. Damene i resepsjonen/labb er helt supre..

Dyktig!

Dyktig lege som tar en seriøst. Bred erfaring og henviser raskt videre ved behov. Har humor og evne til å se helhet.

Lite tilgjengelig

Har opplevd både positive og negative sider med Dr Prøsch. Hun kan ta seg tid til å lytte og finne løsning, men svært ofte dårlig tid og avslutter en legetime svært fort. Dette er ikke det største problemet. Det største problemet, er at hun er svært ofte ikke til stede. Da får man andre leger med ulike kvaliteter. Alt fra en som var arrogant og ikke lyttet i det hele tatt, til en som tar seg tid for å stille diagnose og komme med løsninger. Jeg har pgs dette bestemt meg for å bytte vekk fra Prøsch og til en fastlege, som er, nettopp det, fast....