Susanne Monica Prøsch

Tlf: 33 41 51 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Susanne Monica Prøsch er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Susanne Monica Prøsch

Dyktig lege

Dyktig lege med lang erfaring og kunnskapsrik. Tar deg på alvor. Flink med behandling av barn. Lytter og bruker god tid. Noe som gjør at det er ofte lang ventetid (20-50min). Synd at hun igjen har vikarlege. Er ikke like lett med kronisk sykdom å sette en relativt nyutdannet vikarlegen i en litt komplisert sykdomshistorie. Kjedelig å måtte begynne å forklare situasjonen på nytt. Ikke lenge siden sist hun hadde en nyutdannet og uerfaren vikarlegen. Dette gjør at jeg nå vurderer sterkt å bytte fastlege...

Ny vikar - "Junikell" - elendig

Vikar for Susanne (igjen). Denne heter Junikell (ett eller annet).
Vært der med 2 barn og meg selv helt uavhegig av hverandre. Til sammen 5 ganger og alle 5 gangene har endt med feil beskjeder, feil regning, feil resept, manglende resept, ufine tilbakemeldinger osv.
Siste beskjed var "ring meg til uken". Ringer og får beskjed om at vi skulle vært der på mandag!!
Sorry Susanne, nå blir det bytte av lege. Til en som vet hva han/hun driver med og som tar seg tid til pasienten og hva den har å si eller spørre om. Føler oss ikke ivaretatt når man får beskjed om at "det er kun satt av så og så mange minutter til deg"!! Fikk også "ikke sikkert vi kan hjelpe deg"....... Hva med å sende pasienten videre til en som kanskje kan?

Legesekretærene er fantastiske - spesielt de som har vært der i mange år.

Dyktig

Veldig dyktig lege, hun har mye kunnskap og empati. Har vært kjempefornøyd med henne.Men til tider er det dessverre litt mye ventetid og tiden hun har til rådighet kan være kort.

Kjempe flink

Susanne er en dyktig lege som viser omsorg. hun har godt humør og tar seg tid til deg. Hun sender deg videre ved behov. Er kjempe fornøyd. Damene i resepsjonen/labb er helt supre..

Dyktig!

Dyktig lege som tar en seriøst. Bred erfaring og henviser raskt videre ved behov. Har humor og evne til å se helhet.

Lite tilgjengelig

Har opplevd både positive og negative sider med Dr Prøsch. Hun kan ta seg tid til å lytte og finne løsning, men svært ofte dårlig tid og avslutter en legetime svært fort. Dette er ikke det største problemet. Det største problemet, er at hun er svært ofte ikke til stede. Da får man andre leger med ulike kvaliteter. Alt fra en som var arrogant og ikke lyttet i det hele tatt, til en som tar seg tid for å stille diagnose og komme med løsninger. Jeg har pgs dette bestemt meg for å bytte vekk fra Prøsch og til en fastlege, som er, nettopp det, fast....

En oppfyllende lege

Jeg har hatt SMP som fastlege i noen år, med kun sporadisk bruk. Men for et halvt år siden ble jeg akutt syk, sykehuset tok seg av behandlingen, men oppfølgingen gjøres hos SMP og hun gjør en svært tilfredsstillende jobb. Spør og graver og ønsker at jeg aktivt tar del i det å bli friskmeldt (er fortsatt delvis sykemeldt). Og helt klar på at det er min kropp og at jeg kjenner den best. Hun har en behagelig fremtoning og er en fin støtte. Og oppfordrer meg til å ta kontakt om behovet tilsier det.

Ikke fornøyd

Har hatt henne som fastlege i siden det ble fastlegeordning. Har innsett nå at det er på tide med bytte av lege da hun må etter alle år fortsatt oppdateres på historikk fra gang til gang. Opplever at spørsmål blir besvart uten at det blir tatt videre prøver. Opplever også at det er nokså lang ventetid for 5 minutters møte. De ansatte i skranken er veldig trivelige.

kjempe fornøyd

hun har tatt seg av meg som en omsorgsfull god lege.. tar seg god tid og lytter før hun svarer.hun gir seg ikke før jeg forstår.ingen spm er dumme og hun er flink til å henvise videre når det trengs.jeg kan absolutt anbefale Monica til venner å bekjente. hun har nå vært legen min i 12 år og har hjulpet meg igjennom fysiske psykiske ting og graviditet.. legen til min datter og å vil si hun er flink med henne og selvom hun ikke har vært noe særlig hos legen. vil ikke for allt i værden bytte lege.

Blir mer misfornøyd for hver gang.

Hver gang jeg er der, bruker hun minst mulig tid, og så fort hun mener hun har svart på / fullført undersøkelsen reiser hun seg og åpner døren og takker for besøkt. Sjeldent besøket varer mer enn 5 minutter. Har jeg oppfølgningsspørsmål til diagnosen eller lignende får jeg ikke gjort noe før jeg blir praktisk talt kastet på dør. Virker som en fastfood kjede, og timen jeg har er alltid forsinket med minst 20 minutter.

Ei fantastisk lege!

Prøsch er ei lege jeg faktisk har annbefalt til venner og familie.
Hun er empatisk, omsorgsfull, og når man kommer inn på kontoret kan man ikke gjøre annet enn å smile av dette vennlige og varme vesenet.
Hun følger godt opp og ser pasientene sine som hele mennesker.
Hun bruker den tiden det tar med hver enkelt, og virkelig lytter.

Ei lege jeg føler er perfekt innenfor sitt yrke!