Susanne Monica Prøsch

Annen etasje legesenter

2001

Annen etasje legesenter Telefonnummer33 41 51 0033 41 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hegnasletta 5 3217 Sandefjord
Susanne Monica Prøsch er en av 42 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Susanne Monica Prøsch

Tilgjenlig

Er ikke fornøyd at hun er ikke til stedet!Vikaren er ung og uerfaren!alltid borte fra jobben er i permisjon

Meget Dyktig

Hun er en lege som tar pasienten på alvor. Når du tar opp et problem så finner hun tid til å vurdere saken, og er snar til å sende deg videre til spesialhelsetjenesten. Hennes vikar tar deg også på alvor.

Dyktig lege

Dyktig lege med lang erfaring og kunnskapsrik. Tar deg på alvor. Flink med behandling av barn. Lytter og bruker god tid. Noe som gjør at det er ofte lang ventetid (20-50min). Synd at hun igjen har vikarlege. Er ikke like lett med kronisk sykdom å sette en relativt nyutdannet vikarlegen i en litt komplisert sykdomshistorie. Kjedelig å måtte begynne å forklare situasjonen på nytt. Ikke lenge siden sist hun hadde en nyutdannet og uerfaren vikarlegen. Dette gjør at jeg nå vurderer sterkt å bytte fastlege...

Ny vikar - "Junikell" - elendig

Vikar for Susanne (igjen). Denne heter Junikell (ett eller annet).
Vært der med 2 barn og meg selv helt uavhegig av hverandre. Til sammen 5 ganger og alle 5 gangene har endt med feil beskjeder, feil regning, feil resept, manglende resept, ufine tilbakemeldinger osv.
Siste beskjed var "ring meg til uken". Ringer og får beskjed om at vi skulle vært der på mandag!!
Sorry Susanne, nå blir det bytte av lege. Til en som vet hva han/hun driver med og som tar seg tid til pasienten og hva den har å si eller spørre om. Føler oss ikke ivaretatt når man får beskjed om at "det er kun satt av så og så mange minutter til deg"!! Fikk også "ikke sikkert vi kan hjelpe deg"....... Hva med å sende pasienten videre til en som kanskje kan?

Legesekretærene er fantastiske - spesielt de som har vært der i mange år.

Dyktig

Veldig dyktig lege, hun har mye kunnskap og empati. Har vært kjempefornøyd med henne.Men til tider er det dessverre litt mye ventetid og tiden hun har til rådighet kan være kort.