Susanne Monica Prøsch

Hegnasletta 5 3217 Sandefjord
Susanne Monica Prøsch er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Susanne Monica Prøsch

Dyktig

Veldig dyktig lege, hun har mye kunnskap og empati. Har vært kjempefornøyd med henne.Men til tider er det dessverre litt mye ventetid og tiden hun har til rådighet kan være kort.

Kjempe flink

Susanne er en dyktig lege som viser omsorg. hun har godt humør og tar seg tid til deg. Hun sender deg videre ved behov. Er kjempe fornøyd. Damene i resepsjonen/labb er helt supre..

Dyktig!

Dyktig lege som tar en seriøst. Bred erfaring og henviser raskt videre ved behov. Har humor og evne til å se helhet.

Lite tilgjengelig

Har opplevd både positive og negative sider med Dr Prøsch. Hun kan ta seg tid til å lytte og finne løsning, men svært ofte dårlig tid og avslutter en legetime svært fort. Dette er ikke det største problemet. Det største problemet, er at hun er svært ofte ikke til stede. Da får man andre leger med ulike kvaliteter. Alt fra en som var arrogant og ikke lyttet i det hele tatt, til en som tar seg tid for å stille diagnose og komme med løsninger. Jeg har pgs dette bestemt meg for å bytte vekk fra Prøsch og til en fastlege, som er, nettopp det, fast....

En oppfyllende lege

Jeg har hatt SMP som fastlege i noen år, med kun sporadisk bruk. Men for et halvt år siden ble jeg akutt syk, sykehuset tok seg av behandlingen, men oppfølgingen gjøres hos SMP og hun gjør en svært tilfredsstillende jobb. Spør og graver og ønsker at jeg aktivt tar del i det å bli friskmeldt (er fortsatt delvis sykemeldt). Og helt klar på at det er min kropp og at jeg kjenner den best. Hun har en behagelig fremtoning og er en fin støtte. Og oppfordrer meg til å ta kontakt om behovet tilsier det.