Christian Brogård Myrflott

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Christian Brogård Myrflott er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Christian Brogård Myrflott

Lyttende og tillitsvekkende. Tar pasienten på alvor.

God erfaring med Christian Myrflott. Lyttende og tar pasienten på alvor. Følger opp og gir gode råd. Fremstår trygg i det han gjør.

Nyutdannet og moderne

Etter en konsultasjon i dag hos Lege Christian Myrflott må jeg si at mannen fikk fart i sakene om min mistanke om magekreft, Prøver ble tatt og alt i rute til videre konsultasjon om hva som feiler magen min. Jeg må si at Myrflott er en særdeles dyktig ny utdannet Lege som alltid hører på pasienten og har et nytt syn på oss Psykiatriske pasienter som ligger mer i tiden. Anbefales!!

Lyttende og inkluderende.

Jeg opplever Myrflott som en lege som lytter til hva jeg som pasient sier, og tar det til etterretning. Han ser "hele meg", og er også i stand til å sende meg videre i "systemet" dersom det er behov for det.

Avvisende og ikke forståelsesfull

Denne legen lytter ikke til mine bekymringer angående den aktuelle tilstanden min, han tar seg ikke tid nok og viser liten eller ingen evne til å forstå eller sette seg inn i min situasjon. Konsultasjonen foregår alt for raskt og han verken utdyper eller forklarer godt nok, og later til å ville avslutte konsultasjonen så raskt som mulig.

Flink og hyggelig

Han er meget hyggelig og hører på meg.
Pga kronisk sykdom må jeg innom han et par ganger i året til kontroll og han er alltid imøtekommende.
Jeg føler også at han gir meg gode råd. Anbefales!