Knut Terje Lundstrøm

Torget medisinske senter

2016

Torget medisinske senter Telefonnummer33 18 43 6033 18 43 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torget 1 3256 Larvik
Knut Terje Lundstrøm er en av 9 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Knut Terje Lundstrøm

Hjelpsom

Veldig rett på sak og får ting gjort!
Har god forståelse for min situasjon og har vist seg veldig hjelpsom.
Svært rask på tilbakemelding via e-konsultasjon og følger godt opp!
Jeg er veldig fornøyd.

Krenkende, arrogant og nedlatende

Jeg er fremdeles i sjokk over hvordan jeg ble møtt av denne legen, og han har fått meg til å føle meg dypt krenket ved flere anledninger. Tok ikke smertene mine på alvor og brukte en hånlig og nedlatende retorikk under hele samtalen. Forlot legekontoret i tårer og fortvilelse over å ha blitt møtt med skepsis og fordommer. Frarådes.

Krenkende, nedlatende og arrogant

Legen uttrykker seg krenkende og støtende ovenfor mitt barn som sliter med selvbilde på grunn av vekt. Han virker arrogant, på grensen til frekk, når jeg (pasienten) ber om felles vurdering av muligheter eller prøver å gi mitt innspill på mulige løsninger på mine problemer. Alt i alt en nedlatende oppførsel fra legen, hvor han prøver å uttrykke sin maktposisjon over meg.

Beste fastlege jeg hatt

Knut er den beste fastlege jeg hatt. Han er åpen og lytter, hjelpsom og finner alltid den beste løsningen. Han er alltid tilgjengelig og svarer også raskt på e-konsultasjon. Jeg anbefaler ham gjerne til andre som ønsker ny fastlege.

Rolig og konkret.

Fikk førsteklasses behandling. Legen var rolig og lett å kommunisere med, Vi ble raskt enige om diagnose og tiltak.