Joseph Tchomtchidji

Eikelandsosen Helsesenter

Nevrologi

2005

Eikelandsosen Helsesenter Telefonnummer56 58 02 9056 58 02 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Leitet 24 5640 Eikelandsosen
Joseph Tchomtchidji er en av 5 fastleger i Fusa

Siste vurderinger av Joseph Tchomtchidji

Aldri mer...

Ved flere anledninger har både jeg og mine barn fått ekstremt dårlig service hos denne legen. Han har en enorm hoven holdning ovenfor sine pasienter og jeg har hver gang blitt spurt når jeg har kommet inn der om hva jeg tror plagen kan være. Han syns jeg ved flere anledninger har krisemaksimert situasjonene. Den ene gangen fikk ikke barnet mitt puste skikkelig og da lo han av meg og spurte om jeg trodde h*n hadde hjerteinfarkt. Jeg svarte nei, og sa at jeg syns det er ubehagelig når barna puster dårlig og at jeg da vil ha et legetilsyn på dem, det syns han var rart.
Ved flere besøk har jeg gått derfra og følt meg direkte dum, vært irritert, og absolutt ikke fått hjelp.
Er denne legen på legevakten og jeg trenger hjelp, reiser jeg heller til Bergen en times reise unna.

Overkjørende og lite empatisk

Viser lite forståelse for barn med diagnoser, og liten imøtekommelse ovenfor barns foreldre.Lite serviceinnstilt. Dårlig språkforståelse og språkformidling. Jeg er skuffet.

Legen fra H....

Hos denne legen må du forsvare hvorfor du er syk og hvordan du er syk. Dersom han ikke er enig med deg, må du forlate kontoret hans med uforrettet ærend. Han viser manglende forståelse for pasientens situasjon og dersom du føler deg dårlig, enten det er psykisk eller fysisk, så klarer han å få deg til å føle deg enda mer dårligere etter konsultasjon hos han, og på toppen av det hele har han klart å få deg til å tro at det hele er din egen feil.
Styr langt unna denne legen !!

Styr laaaaangt unna

«Kranglete» med pasientene sine, snakker utrolig dårlig mumlete dansk/norsk. Ubehagelig type.
Stadig flere ledige plasser på listen sier sitt, folk rømmer unna. Skal aldri mer til denne legen. Selve legekontoret er OK, men denne legen anbefales slett ikke.

Lytter ikke

Enormt lang ventetid, legen hører ikke etter og tar ikke symptomene på alvor. Snakker dårlig norsk, og er vanskelig å kommunisere med. Har i ettertid fått god behandling et annet sted.