Joseph Tchomtchidji

Autorisasjon (2005)

Joseph Tchomtchidji er en av 5 fastleger i Fusa

Siste vurderinger av Joseph Tchomtchidji

En dårlig opplevelse

Jeg har sjelden hatt en så dårlig opplevelse med legebesøk som jeg hadde hos denne legen. Han behandlet meg riktignok på legevakten, og ikke som fastlege. Jeg ble møtt med en ekstremt nedverdigende holdning, noe jeg ser går igjen i omtalene her. Han var totalt uinteressert i anamnese, og ble tydelig irritert da jeg uttrykte smerte og frustrasjon over situasjonen. Som helsepersonell har jeg full forståelse for at et søndagsskift på legevakten kan være stressende, men jeg har også kunnskap om hvordan man skal møte syke mennesker, og denne legens oppførsel gjenspeiler på ingen måte det jeg har lært. Styr unna!!

Empatisk,lyttende

En meget dyktig lege som 100 % tar meg, som pasient på alvor.Sender meg videre til bl a røntgen,mr osv,en gang for mye,enn en gang for lite.Gjennomfører grundige undersøkelser,er nøyaktig og flink .
Er tilgjengelig, avslappende og vennlig
En meget dyktig lege
Mvh

Aldri mer...

Ved flere anledninger har både jeg og mine barn fått ekstremt dårlig service hos denne legen. Han har en enorm hoven holdning ovenfor sine pasienter og jeg har hver gang blitt spurt når jeg har kommet inn der om hva jeg tror plagen kan være. Han syns jeg ved flere anledninger har krisemaksimert situasjonene. Den ene gangen fikk ikke barnet mitt puste skikkelig og da lo han av meg og spurte om jeg trodde h*n hadde hjerteinfarkt. Jeg svarte nei, og sa at jeg syns det er ubehagelig når barna puster dårlig og at jeg da vil ha et legetilsyn på dem, det syns han var rart.
Ved flere besøk har jeg gått derfra og følt meg direkte dum, vært irritert, og absolutt ikke fått hjelp.
Er denne legen på legevakten og jeg trenger hjelp, reiser jeg heller til Bergen en times reise unna.

Overkjørende og lite empatisk

Viser lite forståelse for barn med diagnoser, og liten imøtekommelse ovenfor barns foreldre.Lite serviceinnstilt. Dårlig språkforståelse og språkformidling. Jeg er skuffet.

Legen fra H....

Hos denne legen må du forsvare hvorfor du er syk og hvordan du er syk. Dersom han ikke er enig med deg, må du forlate kontoret hans med uforrettet ærend. Han viser manglende forståelse for pasientens situasjon og dersom du føler deg dårlig, enten det er psykisk eller fysisk, så klarer han å få deg til å føle deg enda mer dårligere etter konsultasjon hos han, og på toppen av det hele har han klart å få deg til å tro at det hele er din egen feil.
Styr langt unna denne legen !!