Morten Søyland

Gulskogen legesenter

2004

Gulskogen legesenter Telefonnummer32 25 44 9032 25 44 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vintergt 19 3048 Drammen
Morten Søyland er en av 60 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Morten Søyland

Dyktig og humoristisk

En lege som inngir stor tillit. Lytter og tar det han hører på alvor. Kunnskapsrik og gir beskjed hvis det er noe han ikke kan svare på. Herlig humoristisk.

Humoristisk

Fikk tildelt han som lege da min ga seg etter mange år. Fikk litt dårlig førsteinntrykk men føler meg godt ivaretatt. Han kan "tulle" litt vel mye noen ganger men han virker faglig dyktig. Jeg blir i iallefall en stund til så får vi se:)

En god fastlege og støttende i alle situasjoner

Jeg fikk Morten som fastlege nå ganske nylig. Men han er en fastlege med interessert i og hjelpe meg som pasient. Er faglig dyktig, også her han i veldig godt humør. Det er ett menneske som jeg setter veldig pris på. Også er han en veldig god lytter.

Fantastisk lege!

Dyktig og kunnskapsrik lege som det er lett å prate med. Tar seg tid til å lytte og følger opp prøvesvar etc. Ville ikke byttet fastlege om jeg så fikk betalt for det.

Trygg og kunnskapsrik

Morsom og flott lege. Alltid en spøk på lur, men hører etter dine behov. En lege du får god kontakt med og som stiller opp!