Christine Olsen Gulla

Autorisasjon (2014)

Fenring Legesenter Telefonnummer56 15 83 1056 15 83 ...
Kleppevegen 17 5300 Kleppestø
Christine Olsen Gulla er en av 30 fastleger i Askøy

Siste vurderinger av Christine Olsen Gulla

En fantastisk lege

Gulla er klok, positiv og snill. Hun er flink på å berolige hvis man er bekymret og jeg føler meg alltid trygg.

Veldig god lege!

Christine er en god profesjonell. Hun tar den nødvendige tiden med deg, god kommunikasjon.
Hun bruker helfo e-mail, det er veldig brukkbar.

Rett på sak!

Christine er en lege som går rett på sak. Jeg opplever det som nyttig, da det er unødvendig og gå flere runder med meg selv. Jeg har hatt Christine som fastlege siden nov 17, og det siste året har jeg vært der over gjennomsnittet. Opplever at hun lytter godt, tar seg god tid og tar problemene mine (og mitt barn) alvorlig. Henviser rask hvis man trenger det, og er lett tilgjengelig for e-konsultasjon via Helse Norge. Det er behagelig å komme inn til henne og vi har en generelt god tone sammen. Jeg kommer til å beholde min fastlege så lenge som mulig :)

Trygg og dyktig

Tar deg på alvor og overkjører ikke. Forklarer godt, og får deg til å føle deg trygg i alle situasjoner. Dyktig, og man opplever aldri at hun ikke har tid til deg.

Søt og omsorgsfull

Grei og hyggelig lege. Men i mitt tilfelle har jeg følt at hun ikke tar ansvar i min helse og ikke helt tar alvoret i mine bekymringer. Jeg har nå byttet fastlege grunnet det og andre ting. Hun er antagelig ny i "gamet" og trenger mer erfaring.