Anne-Line Jorsett

Bærumsklinikken AS Kvinne, 45 år

Autorisert2004
Ledige plasser 7 av 1300
Vil du bytte til denne fastlegen?

Bærumsklinikken AS

Brodtkorbsgate 7 1338 Sandvika
Anne-Line Jorsett er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Anne-Line Jorsett

Ikke tilgjengelig

Vet ikke hvem som styrer dette kontoret, men dårlig er det. Viktigst er nok stengetider og lunch. Det er dessuten nesten umulig å komme frem på telefon, har selv sett at kontorpersonalet gir blaffen i telefonen når den ringer og ringer. For Jorsett synes det viktigste å ikke være tilstede og å gjøre seg utilgjengelig. Vikarene er bedre.

Effektiv og hyggelig

Har hatt Anne-Line som fastlege i over 10 år og er godt fornøyd. De gangene jeg har hatt behov for å oppsøke lege har jeg fått time samme dag eller neste dag.
Helsesekretærne styrer nok timebestillingene så det er nok deres fortjeneste at jeg har sluppet å vente lenge på timeavtale.
Jeg har raskt fått diagnose eller hvis nødvendig, blitt henvist videre til utredning eller behandling hos spesialist.

Proff og bra

Dr. Jorsett er høflig og imøtekommende. Hun lytter til problemet først og kommer med sin vurdering etterpå, før hun involverer og diskuterer hva som kan være beste løsning. Leser av noen andre vurderinger at hun skal være arrogant, noe jeg ikke støtter. Det er ikke slik at å dele sin faglige kunnskap og ha proffesjonell integritet er arroganse, snarere en trygg forsikring om at hun bryr seg om kvalitet.

Jeg er enig at de har kort åpningstid på klinikken og at ventetiden på venterommet kan være en påminnelse om for trang planlegging.

Ikke fornøyd

Hun er ikke flink å lytte, stopper meg hver gang eg vil si noe opplever hennne som svært overlegen.
Og presser meg med faktura hvis eg ikke betaler så kan eg ikke komme en gang til og dette har eg aldri opplevt med noen lege før er meget skuffet over denne legen.

Ofte borte, arrogant og uinteressert.

Jeg var hennes pasient i mange år, men hun var sjelden der. Og det var like greit, for alle vikarene var til større hjelp enn det hun var. Hun husket ingenting fra gang til gang, viste liten forståelse og evne til å lytte. Dårlige kunnskaper om min sykdom og vilje til å sette seg inn i den, førte til få konkrete tiltak og lite effektiv behandling. Jeg gikk som oftest motløs derifra, følte meg nesten mistrodd og tråkket på. Hun fremsto som arrogant og uinteressert. Også var det lang ventetid for å få time, og lang ventetid på kontoret. Jeg er veldig glad for å ha skiftet lege! Av positive ting kan jeg nevne; hyggelige folk i resepsjonen og pene lokaler.