Anne-Line Jorsett

Tlf: 67 80 47 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anne-Line Jorsett er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Anne-Line Jorsett

Ikke tilgjengelig

Vet ikke hvem som styrer dette kontoret, men dårlig er det. Viktigst er nok stengetider og lunch. Det er dessuten nesten umulig å komme frem på telefon, har selv sett at kontorpersonalet gir blaffen i telefonen når den ringer og ringer. For Jorsett synes det viktigste å ikke være tilstede og å gjøre seg utilgjengelig. Vikarene er bedre.

Effektiv og hyggelig

Har hatt Anne-Line som fastlege i over 10 år og er godt fornøyd. De gangene jeg har hatt behov for å oppsøke lege har jeg fått time samme dag eller neste dag.
Helsesekretærne styrer nok timebestillingene så det er nok deres fortjeneste at jeg har sluppet å vente lenge på timeavtale.
Jeg har raskt fått diagnose eller hvis nødvendig, blitt henvist videre til utredning eller behandling hos spesialist.

Proff og bra

Dr. Jorsett er høflig og imøtekommende. Hun lytter til problemet først og kommer med sin vurdering etterpå, før hun involverer og diskuterer hva som kan være beste løsning. Leser av noen andre vurderinger at hun skal være arrogant, noe jeg ikke støtter. Det er ikke slik at å dele sin faglige kunnskap og ha proffesjonell integritet er arroganse, snarere en trygg forsikring om at hun bryr seg om kvalitet.

Jeg er enig at de har kort åpningstid på klinikken og at ventetiden på venterommet kan være en påminnelse om for trang planlegging.

Ikke fornøyd

Hun er ikke flink å lytte, stopper meg hver gang eg vil si noe opplever hennne som svært overlegen.
Og presser meg med faktura hvis eg ikke betaler så kan eg ikke komme en gang til og dette har eg aldri opplevt med noen lege før er meget skuffet over denne legen.

Ofte borte, arrogant og uinteressert.

Jeg var hennes pasient i mange år, men hun var sjelden der. Og det var like greit, for alle vikarene var til større hjelp enn det hun var. Hun husket ingenting fra gang til gang, viste liten forståelse og evne til å lytte. Dårlige kunnskaper om min sykdom og vilje til å sette seg inn i den, førte til få konkrete tiltak og lite effektiv behandling. Jeg gikk som oftest motløs derifra, følte meg nesten mistrodd og tråkket på. Hun fremsto som arrogant og uinteressert. Også var det lang ventetid for å få time, og lang ventetid på kontoret. Jeg er veldig glad for å ha skiftet lege! Av positive ting kan jeg nevne; hyggelige folk i resepsjonen og pene lokaler.

Stor skuffelse

Virker grei og hyggelig før man virkelig havner i et problem og trenger hjelp og støtte. Hun er veldig arrogant og dytter problemet fra seg, sier at helse blir bedre av seg selv. Viser ikke noe empati/forståelse.

Dårlig lege

Denne legen er sjelden tilstede, hvertfall da jeg brukte henne. Har slitt med en kronisk sykdom i 6 år og følte ikke at jeg ble hørt. Jeg følte at hun ofte lo litt av meg på en hånlig måte da jeg kom med tips om hva hun kunne sjekke meg for. Hun henviste meg til en gynekolog, som jeg allerede hadde vært hos flere ganger før... Det var lang venetid på å få time, og når man først satt på venterommet så var det alltid lang ventetid før man kom inn til legen. Ikke noe særlig hjelp å få fra hun nei, så jeg byttet vekk så fort jeg kunne!
Hun litt eldre damen som jobber i resepsjonen er derimot hyggeligheten selv, og jeg fikk mer tips av henne enn av legen :-)

Fantastisk - eksempel til etterfølgelse!

Hun er hyggelig, empatisk og genuint opptatt av å hjelpe nettopp deg. Har opplevd å bli tatt på alvor de gangene jeg har vært der med stort eller smått. Hun er også utålmodig etter løsninger og svar på sine pasienters vegne. Samtidig er hun dyktig og ikke en som deler ut sykemeldinger i hytt og gevær. Den beste fastlegen jeg noen gang har vært borti!

Flink og hyggelig lege

Flink lege som tar deg på alvor. Bruker den tiden det tar, blir ikke jaget ut selv om timen tar mer enn 10 min. Jeg har som oftest fått ftime ganske fort. Jeg er også ganske redd for spøyter men hun som har tatt blodprøver av meg på Bærumsklinikken er veldig flink og snill. Jeg har vansklige årer men hun treffer som oftest med en gang.