Tore Skjøtskift

Skjøtskift
Larviksveien 16 3290 Stavern
Tore Skjøtskift er en av 43 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Tore Skjøtskift

Kunne ikke ønsket meg bedre lege.

Har hatt samme lege i mere enn 30 år.
Nå skal han slutte, og det stresser meg å tenke på at jeg må finne en ny. En jeg kan stole på på samme måte, diskutere og komme frem til gode løsninger og følge megår opp når det måtte trenges.
Kan ikke skjønne åssen i alle verden jeg kan finne noen som har tatt så godt vare på meg som Tore og Gunvor.
Om i det hele tatt er mulig...

Flinkeste!

Han lytter, er effektiv og prøver så godt han kan for å hjelpe, jeg er storfornøyd ! Han svarer deg på det du trenger å vite. Han viser forståelighet. Har du prøvd det meste av medisiner å de ikke funker, finner han en som funker bra !

Tore Skjøtskift er den beste fastlegen jeg har hatt!

Alltid lett å få time. Er det hast får jeg det veldig fort!
Han er erfaren og kunnskapsrik.

han er enestående

har hatt ham i over 20 år, ville ikke byttet, han er lyttende og innteressert. lett å snakke med, har humoristisk sans.følger raskt opp med hensyn til spesialisttjeneste og sykehus. .

Trivelig lokallege

Har alltid tid, haster det kan du komme samme dag. Både meg og mine barn er hos ham og er veldig fornøyde. God oppfølging og sender videre til spesialister når det trengs.

Godt fornøyd siden han kom etter Welding

Har bare positivt å si om han og hans hyggelige kone Gunnvor som sykepleier og sekretær!! God tid og alltid time ved øyeblikkelig hjelp. Han er ikke redd for å henvise videre når dette trengs og derfor er jeg i dag pasient ved RH i Oslo. Dette følger han opp på en positiv måte og tar kontakt ved behov og følger alltid opp. Anbefaler han på det sterkeste!!

Meget god

Lytter og virker interessert, og tar seg tid til å tenke og vurdere når han ikke kan gi et svar med en gang, og lar meg få tid til å snakke ut. Kort ventetid når man har time, greit å få time på dagen om nødvendig.

Svært grei å ha med å gjøre

Tore Skjøtskift kan trygt anbefales som fastlege. Han lytter til hva du har å si, svarer på en rolig og behagelig måte og virker både jordnær og fornuftig. Hans kone Gunvor fungere som sekretær og sykepleier, er flink til å ta blodprøver og utføre sårbehandling, og er like grei å ha med å gøre som sin mann.
Hvis noe haster, kan man som regel regne med å bli mottatt også utn timebestilling. Både lege og sykepleier har en fleksibel holdning her.