Ann Kristin Støtvig

Tinghaugveien 14 3140 Nøtterøy
Ann Kristin Støtvig er en av 16 fastleger i Nøtterøy

Siste vurderinger av Ann Kristin Støtvig

Overeffektiv

Som førstegangs besøkende kom jeg til et lite, smekkfullt venterom og ble etter lang tid møtt av en særdeles stresset lege. Det første hun sa var at jeg ikke måtte bruke unødvendig av tiden hennes.

Hun valgte å fokusere kun på et helt enkelt problem som hun kunne sjekke, og satte meg opp til ny time etter en og en halv mnd. noe jeg synes var veldig lenge, tatt i betraktning at jeg kom dit pga en lang sykdomshistorie med NAV, tiltak, utredninger, operasjoner, oppkast, smerter, IBS anfall og kronisk tarmproblematikk med forestående operasjoner.

Hun ville heller ikke beholde journalen, noe jeg undret meg over, da jeg trodde leger plikter å lese journalen til nye pasienter.

Den beste legen jeg har hatt.

Ann Kristin er meget lyttende til det du har på hjerte.
Handlekraftig og sørger for god oppfølging av meg.
En lege som virkelig bryr seg.

Ikke tilstede.

Gikk hos hun i noen år, men ikke tilstede noen gang på våres timer. Kikker ikke på deg når hun snakker og er veldig stresset. Er også veldig dømmende. Anbefales ikke. I tillegg kan jeg legge til at sekretærene som jobber på dette legekontoret som oftest surrer med bestillinger og er ikke gode på å følge opp pasienter. Er også alltid ventetid. Oppimot 1 time uten beskjed.

Flott lege/utrolig fornøyd

Lytter, ser på deg, oppriktig intressert. Spør om tidligere besøk, feks ting med barna osv. God til å kommunisere og gi råd. Utrolig fornøyd med denne legen

Fantastisk lytter

Hun tar pasienten veldig på alvor, henviser videre eller tar telefoner til sykehus hvis hun trenger faglige råd. En fantastisk lege som tar seg god tid til å lytte.

Anbefales på det sterkeste!!