Ann Kristin Fet Støtvig

Autorisasjon (2005)

Tinghauglegene DA Telefonnummer33 38 38 2833 38 38 ...
Hjemsengveien 7B 3140 Nøtterøy
Ann Kristin Fet Støtvig er en av 24 fastleger i Færder

Siste vurderinger av Ann Kristin Fet Støtvig

Tar meg på alvor

Er veldig fornøyd. Føler meg tatt på alvor. Hun er profesjonell, mild og behagelig. Vi samarbeider om det beste for meg og min helse.
Må ofte vente en stund etter oppsatt time og det trekker ned, men ikke nok til å bytte fastlege.

Arrogant og bastant

Arrogant som pokker. Min flotte fastlege var på ferie så hun hadde dessverre ansvar. Spurte om en medisin som jeg ikke hadde tatt på ett par år men som jeg tar når det er virkelig nødvendig. Første svar fra hu var at jeg ikke kunne få siden jeg aldri hadde fått før. Jeg sa hu måtte se i journalen for hu tar feil. Hun gjorde det med da sa hu at det var for lenge siden til at jeg kunne få på nytt. Jeg kunne komme inn på time for å snakke om det uten at jeg kunne forvente å få medisinen jeg virkelig trengte. Endte med at jeg kjøpte illegalt så det ordner seg for min del. Men makan til arroganse. Hadde det ikke vært for at min fastlege er så ok hadde jeg byttet legekontor av prinsipp på dagen. Styr unna!!

Dyktig, godhjertet lege

Dr. Støtvig er imøtekommende, godhjertet og dyktig. Jeg kommer aldri til å bytte fastlege. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt og blir alltid møtt med smil og en lege som lytter. 10/10 poeng til Dr. Støtvig!

Inkompetent

Jeg er svært misfornøyd med denne lege. Hun er uprofesjonell, frekk, og ikke god til å finne løsning på det du trenger hjelp med.

Helt topp.

Dyktig, ordentlig, ansvarsfull, tillitvekkende, behagelig og personlig, kort sagt en meget profesjonell fastlege.