Knut Olav Syse

Sentrum Legekontor, Tønsberg
Tjømegaten 2 3126 Tønsberg
Knut Olav Syse er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Knut Olav Syse

En av de få dårlige legene jeg har hatt

Man får den følelsen av at man ikke blir tatt på alvor. Videre så skriver legen dårlige henvisninger som er for korte og beskriver ikke problemet i sin helhet, noe som fører til at tredjepart som henvisningen er sendt til ikke får den informasjonen som er nødvendig.

Igjen så er dette på grunnlag av min opplevelse der legen er i tvil om mitt problem og setter sin lit av 'spesialist' med kun 20 minutter prat som fant sted flere måneder siden. Legen hadde også en arrogant holdning samt et kroppspråk som ikke hører til i sitt yrket da folk i sårbare situasjoner er der for konsultasjon på daglig basis.

Svært kompetent lege

Jeg er veldig fornøyd med Syse. Han tar alle saker alvorlig og er svært kompetent. Seriøs, føler alltid jeg er i gode hender.

Flink lege

Har hatt Syse som lege i fire år, etter at jeg flyttet til Tønsberg. Han er dyktig, tar nødvendige prøver og følger opp resultater over telefon. Det er betryggende.
Svært god service i resepsjonen, hyggelig personale, man føler seg ivaretatt. Ikke lang ventetid for time, og lett å komme gjennom på telefon.

En arogant lege

bruker ikke lang tid på å gi deg time, høflige resepsjonister.

jeg opplever doktor Syse som en arrogant lege, han er flink til hverdagslige ting men vis du er gravid så anbefaler jeg deg å bruke noen andre.

Den beste legen jeg har hatt. Han lytter og gir trygge råd.

Har hatt Knut O Syse som min lege i 26 år. Jeg stoler på han!
Siden jeg har kjent han i mange år, synes jeg at vi har en god dialog og gjensidig respekt.