Knut Olav Syse

Sentrum Legekontor, Tønsberg

1983

Sentrum Legekontor, Tønsberg Telefonnummer33 30 84 5033 30 84 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tjømegaten 2 3126 Tønsberg
Knut Olav Syse er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Knut Olav Syse

Dårlig på kommunikasjon og dårlig tid.

Har brukt Syse i noen år nå, men har blitt nødt til å bytte. Når problemene blir for mange og vanskelige så blir han direkte sur og lite ledelsen. Andre spesialister som han riktignok har henvist meg til har spurt om ikke Syse har fulgt opp ditt og datt og har ristet oppgitt på hodet når jeg har svart nei. Han henviser, men følger ikke opp videre. Så jeg har gjort som anbefalt og byttet Fastlege. Tror Syse har for mye å gjøre og har blitt for gammel. Håper min neste er bedre så jeg kan få hjelp.

Syse lytter aktivt - fikk ordentlig hjelp

Syse lar meg komme til orde - første bud.

Hører faktisk etter, stiller så kontrollspørsmål, ut fra min reelle pasientsituasjon.

Forklarer mulige årsaker og tiltak. Føler vi snakker SAMMEN.

Han foreslår faglige tiltak (medisinsk/livsstilsmessig mv.) og tar heller en prøve for mye enn en for lite.

Slurver ikke, og behandlingen gir faktisk resultater.

Syse er rask med å henvise til "bakre linjer"/spesialist/sykehus dersom ytterligere kompetanse/teknisk utredning behøves.

En trygg og ordentlig lege som ser pasienten som et helt menneske, uten at det går på bekostning av faglig medisinsk fokus. At behandlingen gir resultater er tross alt det aller viktigste - når alt kommer til alt.

Øvrig bemanning (sykepleier/sekretær) opplever jeg som imøtekommende.
Kanskje litt på siden: Lesestoffet på venterommet er ikke eldgamle ukeblader, men mye interessant, som "National Geographic", kulturstoff o.l....

Lite forståelsesfull, lite villig til å hjelpe

Har i halvannet år gått til Syse og har i denne perioden vært mye syk. Han har ikke klart å finne ut hva som feiler meg og vist en sterk mangel på å hjelpe meg å finne ut av det. Det er tydelig at han verken liker meg eller legger særlig vekt på hva jeg sier. Den ene legeærklæringen jeg trengte til skole i engelsk innehold skrivefeil og dårlig setningsoppbygging - faktisk så dårlig at skolen ikke trodde en lege hadde skrevet den.

Gleder meg til å få en ny lege. En lege som ikke bryr seg er det ingen som trenger

Kompetent og korrekt

Han er korrekt - ikke no' snikksnakk. Det er akkurat slik jeg vil ha det. Svært kompetent, tar tak i problemene øyeblikkelig.

Dyktig lege

Syse er en utrolig flink lege som alltid tar meg og guttene mine på Alvor! Hatt Syse i noen år nå, fulgt meg gjennom to svangerskap og tøffe perioder ved bhg start hvor guttene har fått alle mulige infeksjoner/ influensa, alltid god hjelp fra både Syse og damene i resepsjonen !