Knut Olav Syse

Sentrum Legekontor, Tønsberg Mann, 59 år

Autorisert1983
Ledige plasser 17 av 1750
Vil du bytte til denne fastlegen?

Sentrum Legekontor, Tønsberg

Storgaten 30-32 3126 Tønsberg
Knut Olav Syse er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Knut Olav Syse

Flink lege

Har hatt Syse som lege i fire år, etter at jeg flyttet til Tønsberg. Han er dyktig, tar nødvendige prøver og følger opp resultater over telefon. Det er betryggende.
Svært god service i resepsjonen, hyggelig personale, man føler seg ivaretatt. Ikke lang ventetid for time, og lett å komme gjennom på telefon.

En arogant lege

bruker ikke lang tid på å gi deg time, høflige resepsjonister.

jeg opplever doktor Syse som en arrogant lege, han er flink til hverdagslige ting men vis du er gravid så anbefaler jeg deg å bruke noen andre.

Den beste legen jeg har hatt. Han lytter og gir trygge råd.

Har hatt Knut O Syse som min lege i 26 år. Jeg stoler på han!
Siden jeg har kjent han i mange år, synes jeg at vi har en god dialog og gjensidig respekt.

En god lege som tar deg på allvor.

Jeg har brukt Syse i mage år. Har noen kroniske lidelser som har blitt oppdaget av Syse. Han følger de opp tett, føler ikke at det er jeg som må passe på at de følges opp. Han tar seg god tid og forklarer det jeg lurer på.

Lett å få time hos han, intet å klage på.

Lite meddelsom lege

Denne legen er slik jeg erfarte lite meddelsom om hva han selv tenker om helseproblemer man legger for dagen som pasient, og det virker ikke som at han ser det som sin oppgave å trygge/veilede pasienten. Jeg vil anbefale denne legen å innta en mer åpen og likeverdig holdning, og gjerne tenke høyt sammen med pasienten. Da vil han i det minste virke kompetent (i stedet for "uinteressert") og pasienten vil i større grad føle seg ivaretatt.