Knut Olav Syse

Autorisasjon (1983)

Knut Olav Syse er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Knut Olav Syse

begynner å bli skuffet

han løste en god del av problemene mine, men nekter å sende meg til vidre undersøkelser selv om jeg sier at det ikke går så bra som det skal.
stoler veldig på blodprøver - om de er sånn ca OK, så er det lite sansynlig han skal gjøre noe mer en trøste.

Gammel Grinebiter

Han er kun opptatt av å få betalt og få pasienten ut så fort som mulig. Han er ikke interessert i at man får det man har krav på så lenga han får det han har krav på. Har hatt ham som fastlege i 2 år og har ALDRI sett ham smile.

Kontordamene derimot er kjempehyggelige :)

Veldig god helsepartner

Jeg har brukt Syse siden 2005, og er veldig fornøyd. Grundig og samvittighetsfull, alltid tilgjengelig.

Kjempe bra.

Lett å få time, god kommunikasjon, flink med barn, tar problemer på alvor og henviser videre det som henvises skal.

Kan ikke anbefale Syse

Han var min fastlege i mange år. Jeg byttet til en annen lege (som er helt fantastisk i forhold til Syse) fordi jeg følte han ikke var interessert i mine problemstillinger. F.eks "gadd" han ikke ta tak i et konkret problem - følte at han simpelthen ikke gadd å gjøre seg bryet. Min nye lege tok tak i det men én gang, og fikset det. Han var etter min mening mye mer interessert i å få betaling fra deg som pasient, enn å hjelpe deg med det du kom for.
Han var dessuten en aldeles forferdelig lege for min sønn som hadde en alvorlig diagnose.