Christina Anna Herta von Dem Borne

Skiringssalveien 20 3208 Sandefjord
Christina Anna Herta von Dem Borne er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Christina Anna Herta von Dem Borne

Faglig dyktig

Jeg har gått hos denne legen og har stort sett vært fornøyd, og legen er faglig dyktig uten tvil, men kommunikasjon og språkforvirring, og ikke alltid vennlig øvrig personale og problematisk å få time gjorde at jeg valgte å bytte til en annen lege. Jeg er altså fornøyd med legen bortsett fra noen småting som går like mye på meg som på legen.

flink lege, kjempe dårlig personale

Christine er flink som lege og er veldig hyggelig. Øvrig personale på legekontoret har alltid dårlig tid, er kjempe frekke, uhøflig, ikke villig til å hjelpe. Setter opp time hos legen uten å si ifra og avtale med pasient. Tar blod prøve med skitne hender, blå neglakk, uten hansker. Alltid dårlig opplevelse når du ringer eller kommer bort, for kjeft hvis du spør noe du ikke fortsår. Noen kunne ta tilbakemeldinger om personale litt mer seriøst.

Flink og seriøs

Veldig flink, seriøs og hyggelig dame. Hun har vært min fastlege i 4 år og jeg kunne ikke tenke meg å bytte. Dessverre er sekretærene på legekontoret et annet kapittel. Det er aldri mindre enn 15 min ventetid på telefonen og ofte blir man ikke mottatt med hverken vennlighet eller profesjonalitet.

Fantastisk vikar !! !!!! Veldig fornøyd

Vi skal ha han som fast lege etter han er ferdig med vikariat . Jeg har fått mye hjelp av han. God hjelp. Han er rask å svare på spørsmålene, har alltid tid for pasienter, har mye kunnskap . Anbefales .

Vikar oppleves som arrogant og lite lyttende

Christina er ok, litt surrete når det kommer til henvisninger, men tar deg seriøst. Det tar derimot lang tid å få vanlig time, alltid forsinket (minst 30 min) og normalt med lang ventetid på telefonen. (minst 6-10 minutter). Det igjen kan ha sammenheng med at jeg alltid har fått time på dagen når det har vært nødvendig.
Vikaren derimot.. Var inne for å sjekke om minstemann hadde ørebetennelse. Det å ødelegge all tillit på noe så enkelt er egentlig litt godt gjort. Jeg følte meg skikkelig til bry og at det besøket var høyst unødvendig. (selvom det viste seg at øregangen var irritert) Når jeg nå leser at han har vært kirurgisk overlege forklarer det egentlig mye. Helt sikker dyktig i sitt fagfelt, men jeg følte ikke at dette var rette stedet for han å være. Bytter derfor fastlege.