Christina Anna Herta von Dem Borne

Skiringssalveien 20 3208 Sandefjord
Christina Anna Herta von Dem Borne er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Christina Anna Herta von Dem Borne

Hyggelig lege, dårlig tilgjengelighet

Von dem Borne har alltid vært veldig imøtekommende og hyggelig, og jeg har alltid stolt på at hun har ivaretatt meg i forhold til psykiatridiagnoser og vi har hatt god dialog. Jeg har derimot hatt følelsen av å ikke bli tatt seriøst i forhold til fysiske plager, at det har vært vanskelig å bli sendt videre for helsesjekk selv når jeg har konkrete plager som har vart over tid, og at det har vært et tidspress hver gang jeg kommer på time, selv om man egentlig skal få 20 minutter satt av. Det er alltid ekstra ventetid (opptil 40 minutter på det verste), selv på tidlige formiddagstimer. Det er vanskelig å få time, Von dem Borne er på permisjon stadig vekk og vikarene jeg har møtt har vært veldig dårlige. Personalet er ofte lite imøtekommende, og den siste negative opplevelsen var at jeg møtte opp til avtalt time og at det viser seg at timen min har blitt flyttet 2 uker uten at jeg har fått beskjed, og fikk beskjed om at da er Von dem Borne på permisjon i mange måneder og det er vikar igjen, og jeg måtte rett og slett krangle for å få en time med henne før hun drar vekk. Kommer nok til å bytte fastlege nå, og det er synd, for Von dem Borne er hyggelig og flink, når hun har tid og faktisk er til stede.

Faglig dyktig

Jeg har gått hos denne legen og har stort sett vært fornøyd, og legen er faglig dyktig uten tvil, men kommunikasjon og språkforvirring, og ikke alltid vennlig øvrig personale og problematisk å få time gjorde at jeg valgte å bytte til en annen lege. Jeg er altså fornøyd med legen bortsett fra noen småting som går like mye på meg som på legen.

flink lege, kjempe dårlig personale

Christine er flink som lege og er veldig hyggelig. Øvrig personale på legekontoret har alltid dårlig tid, er kjempe frekke, uhøflig, ikke villig til å hjelpe. Setter opp time hos legen uten å si ifra og avtale med pasient. Tar blod prøve med skitne hender, blå neglakk, uten hansker. Alltid dårlig opplevelse når du ringer eller kommer bort, for kjeft hvis du spør noe du ikke fortsår. Noen kunne ta tilbakemeldinger om personale litt mer seriøst.

Flink og seriøs

Veldig flink, seriøs og hyggelig dame. Hun har vært min fastlege i 4 år og jeg kunne ikke tenke meg å bytte. Dessverre er sekretærene på legekontoret et annet kapittel. Det er aldri mindre enn 15 min ventetid på telefonen og ofte blir man ikke mottatt med hverken vennlighet eller profesjonalitet.

Fantastisk vikar !! !!!! Veldig fornøyd

Vi skal ha han som fast lege etter han er ferdig med vikariat . Jeg har fått mye hjelp av han. God hjelp. Han er rask å svare på spørsmålene, har alltid tid for pasienter, har mye kunnskap . Anbefales .