Erlend Norum Viken

Autorisasjon (2008)

Re Legegruppe DA Telefonnummer33 30 68 8833 30 68 ...
Revetalgata 52 3174 Revetal
Erlend Norum Viken er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Erlend Norum Viken

Fantastisk lege.

Man føler seg trygg med Viken som lege. Fremstår svært kunnskapsrik. Han er profesjonell men samtidig personlig.

Utrolig dyktig i sitt fag

Viken er gjennomgående god på diagnostikk. Jeg har alltid blitt godt tatt i mot. Han lytter, virker faktisk interessert i å hjelpe deg. Man får følelsen av å bli godt ivaretatt og at han er profesjonell på alle måter. Han har også tidligere henvist meg til sykehus med en preliminør diagnose, hvorav han da fra anre leger der har fått skryt for hans oppmerksomhet og øye for detalher. Viken anbefales hele dagen lang, bedre lege enn dette har jeg aldri hatt

Øyekontakt og genuin interesse

Erlend har øyekontakt og virker genuint interessert i å hjelpe når man kommer til han. Han setter seg og ser på deg og noterer flittig for å være sikker på at han har fått med seg alt du sier. Meget gods kunnskap om legemidler og jeg har fått den hjelpen jeg trenger hver gang jeg har vært hos han.
Har bare lovord om fastlegen min.

Meget bra

Empati, service, får øye på meg, forståelse. Alltid seriøs. Meget vennlig. Rolig.
Kunne ikke ønske meg en bedre fastlege.

Den Beste av de Beste

For en lege. Var på legevakten med min gutt på 7 mnd som hadde vært syk i en uke. Kom inn veldig bekymret og gikk ut med en total rolig følelse. Han er en rolig, varm , empatisk lege jeg gjerne skulle hatt som fastlege!!! Makan til dyktig lege.