Einar Magne Walaker

Eik legekontor
Eikveien 41 3122 Tønsberg
Einar Magne Walaker er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Einar Magne Walaker

Har vært bra, men noe skjedde på veien.

Har vært bra inntil nå, men er blitt for avventende til å ta fatt i problemene er mitt inntrykk. Noe ikke legen kan styre er tilgjengeligheten til legekontoret på telefon er særdeles vanskelig og enkelte kunne være mer stabil humør sett. Man må huske på at det er pasienter man snakker med...... Savner tiden da denne legen virkelig gikk inn for å ta fatt på problemene. Dessverre så jeg meg nødt til å skifte lege, noe som er utrolig synd. Det som kunne blitt bedre her er å evaluere om man kanskje skulle hatt et menneske til kun å besvare telefonen, og at legen kunne vært litt flinkere til å henvise til spesialist når behovet er der. Ellers har jeg sett denne legen som dyktig, engasjert og lett å ha tillit til tidligere....

Svært negativ til hjemmebesøk

Er så og si umulig å få på hjemmebesøk, selv til kronisk, svært dårlig pasient. Vil at det skal rekvireres sykebil for transport til og fra kontoret hans.
Vanskelig tilgjengelig

Fastlege av god kvalitet

Jeg har full tillit til Dr. Walaker som fastlege. Han lytter, hjelper og tar vare på meg som pasient. Han er effektiv, henviser til andre gode leger og tar deg på alvor. Eik Legekontor er ryddig, renslig og sykepleierne er flinke. Det kan ta litt tid før de tar telefonen, men man får alltid time samme dag eller dagen etter.

Den beste legen jeg har hatt noen gang.

Anbefales på det sterkeste! Er kjempe fornøyd med min fastlege! Vennelig, snill og veldig dyktig! Ingen over eller ved siden!

Den mest omsorgfulle lege

Aldri vært borti noen fastleger som bryr seg veldig om deg som han gjør. beste lege jeg har hatt.