Knut Øvsthus

1986

Knut Øvsthus er en av 4 fastleger i Tjøme

Siste vurderinger av Knut Øvsthus

Glemsk

Skulle blitt henvist,men det hadde blitt glemt.Det andre tilfellet etter en 'annen henvisning,hørte jeg heller ingenting om,så ringte inn,og fikk beskjed om at han skulle ringe tilbake,det skjedde aldri,nå skal det sies at denne henvisningen var av mindre betydning,det kunne tross alt vært noe alvorligere.I det store og hele veldig glemsk.

Tjøme legekontor

Vi brukte denne legen tidligere, men valgte av ulike grunner å bytte fastlege, da vi ikke var fornøyd med jobben som var blitt gjort.
Legetime fikk vi ofte 2-3 uker etter at vi hadde bestilt time og da sier det seg selv at det finnes rom for forbedringer .

Samvittighetsfull

Litt vanskelig å få time, men svært forekommende og ansvarlig. Lett å kommunisere med, inngir trygghet.

ingen oppfølging

manglende oppføling av pasienter, avtaler overholdes ikke og pasienten får ikke hjelp når de trenger det

En herlig lege

Jeg har hatt Knut som fastlege siden jeg var barn (er 20 nå) og har aldri hatt en snillere, grundigere lege. Han tar problemer på alvor og er fantastisk imøtekommende og med et glimt i øyet!

Eneste å pirke på er at han kan virke litt fraværende og som om han hele tiden tenker på noe annet, men av en eller annen grunn får han alltid oppsummert seg alt som har blitt sagt til slutt.
Anbefaler ham på det sterkeste :-)