Jon Erik Billington

Nyhusveien 8 B 3726 Skien
Jon Erik Billington er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Jon Erik Billington

Alltid nøye

Jeg har kun positiv erfaring,han har vært min lege i mange år,han er også lege for mine barn. Han har alltid sendt henvisning videre når han ikke kan hjelpe mere,trygg og fin og prate med. Og godt humør hjelper på når man sliter. Så gruer meg til han blir pensjonist.

Nei

Tar lang tid å få en time. . Måtte komme å sitte i klinikken for å ev få snakke med legen. Men måtte gå igenn uten å ha truffet legen.

Imøtekommende og hjelpsom fastlege!

Jeg har hatt Jon Erik som fastlege i 4 år nå, og har kun positive ting å si.

Han har alltid hjulpet til med henvisninger, resepter og informasjon ved sykdom, forebyggende helse o.l..

I tillegg rask respons når det gjelder oppdatering av e-resepter via hjemmesiden (PasientSky).

Meget bra

Meget kunnskapsrik og erfaren lege. Har gått til ham i mange år og har alltid opplevd å få førsteklasses hjelp.

Grei lege så lenge man ikke har store problemer...

Så lenge det dreier seg om en øreverk eller lavt jern, og helsen er god, er dette en bra lege :)
MEN hvis du begynner å få større problemer, var det lite vilje, forståelse og kunnskap.
Han var rett og slett frekk! Jeg fortalte at jeg svimla så mye at jeg var ofte var på nippet til å svime av. Svaret var; Jaja, da får du bare sette deg ned da...

Måtte også til en ny lege for å få korrekt diagnose av sykdommen min. Informasjonen og oppfølgingen etter jeg ble syk var dårlig.
Oppfatter han som arrogant, og det er flere som deler den oppfatningen... Trist. På tide å pensjonere seg?

Så jeg har byttet lege!