Jon Erik Billington

Nyhusveien 8 B 3726 Skien
Jon Erik Billington er en av 45 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Jon Erik Billington

Meget bra

Meget kunnskapsrik og erfaren lege. Har gått til ham i mange år og har alltid opplevd å få førsteklasses hjelp.

Grei lege så lenge man ikke har store problemer...

Så lenge det dreier seg om en øreverk eller lavt jern, og helsen er god, er dette en bra lege :)
MEN hvis du begynner å få større problemer, var det lite vilje, forståelse og kunnskap.
Han var rett og slett frekk! Jeg fortalte at jeg svimla så mye at jeg var ofte var på nippet til å svime av. Svaret var; Jaja, da får du bare sette deg ned da...

Måtte også til en ny lege for å få korrekt diagnose av sykdommen min. Informasjonen og oppfølgingen etter jeg ble syk var dårlig.
Oppfatter han som arrogant, og det er flere som deler den oppfatningen... Trist. På tide å pensjonere seg?

Så jeg har byttet lege!

den beste legen jeg har hatt

En humørspreder og glad "gutt"...kommer du til time og føler deg litt nedfor kommer du ihvertfall ut i m godt humør.faglig flink og finner ut av det meste.han tar seg god tid til å lytte og virker interessert. Henviser videre og tar gjerne en tlf for å følge opp.lett og prate med og er ærlig.flink m å få resepter papirer og Sykemldinger unnagjort. Gruer mg virkelig til denne legen går av m pensjon.jeg synes denne legen har alt og står virkelig til forventningene. Godt d finnes leger som han.

Ble ikke forstått i det hele tatt

Jeg var hos Lege Billington to ganger fordi min fastlege var sykemeldt, begge gangene ble jeg avfeid med at jeg bare måtte ta meg sammen og at det var ingenting han kunne gjøre. Jeg opplevde han som uinteressert, småfrekk og at han hadde veldig hastverk. Jeg ville ikke anbefalt Billington til noen.

Lojal og behjelpelig

Dr.Billington har vært min lege siden jeg var ungdom og har alltid hjulpet meg. Selv når han ikke har vært min fastlege grunnet flytting har han hjulpet meg selv om han ikke har hatt noen forpliktelse til å gjøre det. Han tar seg tid til å forklare og henviser videre ved behov. Lytter til mine symptomer og tanker rundt det og anbefaler både tradisjonelt og utradisjonelt. Han behandler begge mine barn og er utrolig god og trygg med barn. Han oppdaget allerede ved 6 mnd.kontroll at førstefødte hadde dårlig syn. Han har min fulle tillit!
Hyggelig og sympatisk lege som stiller opp!