Philip Eckholdt Egeland

Friisebrygga Legesenter AS

2008

Friisebrygga Legesenter AS Telefonnummer35 93 39 0035 93 39 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Friisebrygga 3 3921 Porsgrunn
Philip Eckholdt Egeland er en av 38 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Philip Eckholdt Egeland

Mest opptatt av tidsskjema.

Har sjelden tid til å trekke konklusjon. Virker som om han ikke alltid er oppdatert på resultat fra undersøkelser slik som røntgen-blodprøve osv.. Skulle vært unødvendig å oppsøke legen gang etter gang for samme sykdom, da dette fører til flere og flere følgesykdommer. Likegyldig til symptomer pasienten forteller om.

Både bra og dårlig

Hatt Philip i mange år, han er en fin lege. MEN når det kommer til enkelte ting føler jeg han ikke bryr seg.

Føler den siste tiden som lege har han brydd seg ganske lite om meg og hatt dårlig tid til meg.

Jeg sliter mye med utmattelse etter jeg fant ut at jeg hadde hatt en kyssesyke som var ubehandlet. Og slitet med masse symtomer i over 1 år nå og spurt legen kan det være det og det? Og han nekter på det og tar blodprøver av meg. Prøvd flere ganger og si det er noe virkelig feil med kroppen min men han hører ikke på meg. Hver gang jeg er der skriver han bare ut medisiner til meg og tror jeg er deprimert noe jeg IKKE er.

Hvis du skal ha en lege som skal utrede deg, søvnforstyrrelser og psykisk lidelse styr unna.

Interessert og trygg

Har benyttet han som fastlege i flere år og føler meg vel ivaretatt.
Tar seg tid og er interessert i å følge opp eventuelle problemer. Er meget godt fornøyd.

Fantastisk!

Han har hjulpet meg med det mentale jeg sliter ekstremt masse med, og tok meg helt seriøst hele tiden. Hvis det skulle være noe skriftlig jeg måtte ha han til å skrive så er han enten med i telefon med meg hele tiden så han ikke skriver feil og liknende, jeg er ekstremt fornøyd og tar alt alvolig.

Trygg og behagelig

Opplever Philip som en trygg og empatisk lege som ikke lar seg påvirke av dårlig tid. Lytter og kommer med konstruktive tilbakemeldinger. Føler meg alltid ivaretatt. Super oppfølging av både meg og mine barn.