Berit Eksner

Stridsklev Legekontor AS

1991

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Stridsklev Legekontor AS Telefonnummer35 51 39 0035 51 39 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stridsklev Ring 46 3929 Porsgrunn
Berit Eksner er en av 40 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Berit Eksner

fikk henne som fast lege.

Kontoret svarte aldri på telefonen;når jeg ønsket time,ringte 20 -30 ganger på en uke.kuttet ut denne fastlegen jeg aldri fikk møte!

En fantastisk lege!

Berit er en enestående fastlege! Hun er varm, imøtekommende og genuin og jeg føler meg ivaretatt. Jeg føler alltid at jeg blir tatt på alvor, enten jeg kommer for noe som gjelder meg selv eller barna mine, og hun handler raskt. Jeg får også raskt time når jeg har behov for det. Jeg anbefaler Berit på det varmeste!

Verdens beste lege!

Berit er en varm og omtenksom lege som ser deg. Hun lytter, hjelper og tar deg på alvor. Berit har vært min lege i 17 år, og jeg har aldri hatt en dårlig opplevelse med henne - anbefaler henne på det sterkeste.

Engasjert og proffesjonell

Hun tar pasienten på alvor, og møter deg på en varm og forståelsesfull måte. Lyttende og flink til å la pasienten "fortelle ferdig". Har alltid vært til god hjelp med store og små saker. Jeg har vært storfornøyd med min fastlege i 20 år.

Jeg er storfornøyd.

Berit er den beste legen jeg kunne hatt.
Dette er en lege som bryr seg om en. Hun er en fantastisk lege. Hun gjør det som er til det beste for pasientene sine. Jeg er helt trygg på henne og tør å fortelle henne alt.
Et empatisk og et helt nydelig menneske. Hun er den beste legen jeg kunne hatt og jeg har kun hatt positive opplevelser med henne, jeg har hatt henne i 17 år.