Berit Eksner

Stridsklev Ring 46 3929 Porsgrunn
Berit Eksner er en av 36 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Berit Eksner

Verdens beste lege!

Berit er en varm og omtenksom lege som ser deg. Hun lytter, hjelper og tar deg på alvor. Berit har vært min lege i 17 år, og jeg har aldri hatt en dårlig opplevelse med henne - anbefaler henne på det sterkeste.

Engasjert og proffesjonell

Hun tar pasienten på alvor, og møter deg på en varm og forståelsesfull måte. Lyttende og flink til å la pasienten "fortelle ferdig". Har alltid vært til god hjelp med store og små saker. Jeg har vært storfornøyd med min fastlege i 20 år.

Jeg er storfornøyd.

Berit er den beste legen jeg kunne hatt.
Dette er en lege som bryr seg om en. Hun er en fantastisk lege. Hun gjør det som er til det beste for pasientene sine. Jeg er helt trygg på henne og tør å fortelle henne alt.
Et empatisk og et helt nydelig menneske. Hun er den beste legen jeg kunne hatt og jeg har kun hatt positive opplevelser med henne, jeg har hatt henne i 17 år.

Meget god som fastlege, anbefales!

Vært min og min kones fastlege fra 2001. Har meget gode erfaringer med henne disse årene. Hun er et elskelig og flott menneske. God service medisinsk sett. Skiftet til annen fadtlege 2012 pga vanskelig tilgjengelighet i forhold til der jeg bor.

hmm.

helt ok lege. Men vanskelig for å få time. finner ikke løsninger på smerter ( som f.ek sende deg videre til smerteklinik, det må man finne ut av selv)