Balder Grøgaard

Haugerudsenteret 1 0673 Oslo
Balder Grøgaard er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Balder Grøgaard

Grei Lege

Legen er ung men grei. Han er høflig og oppegående.
Problemet ligger i den store inkompetanse fra resepsjonister. De er på grensen av trakasseri. Noe burde gjøres for mange har klaget og dette for lenge...

Den legen som har tatt meg mest på alvor

Jeg har vært så heldig å ha Balder som min fastlege i noen år nå, og nå er han i permisjon i ett år. Har en vikar som jeg har hilst på én gang, og vedkommende virket hyggelig.

Balder er uten tvil, den beste legen jeg har hatt

Jeg har hatt ett par leger i mitt 21 år lange liv, men Balder er uten tvil den beste legen jeg har hatt.
Jeg får time ganske raskt selv på kort varsel. Tommel opp!

Den beste legen jeg har hatt ;-)

Han er en meget dyktig ung lege. Forståelsesfull, omsorgsfull, nøye, vennlig, bestemt, følger regelverk på en alldeles utmerket måte. Finner løsninger i stedet for begrensninger, virker veldig interessert i faget sitt, og kan faget sitt. Jeg kan bare fullrose Balder med terningkast 6.
Derimot er det vanskelig å forholde seg til resepsjonen nesten bestandig. Men som oftest prøver de i hvert fall å være hyggelig, med unntak av ei skikkelig megge, som alltid er sur og tverr, men man må jo forholde seg til henne også...så det er kanskje på tide at hun får noen "tilbakemeldinger" ....men hun er god på å ta blodprøve :-)
Balder er en lyttende og engasjert lege. En skikkelig god Balderlege:-)

Veldig flink

Utrolig fornøyd med ham som lege. Veldig flink og nøye. Oppdatert og har god kjennskap om sykdommer.