Balder Grøgaard

Tlf: 22 90 58 50 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Balder Grøgaard er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Balder Grøgaard

Mann 38 år

Jeg har gått flere år til Balder Grøgaaed som pasient jeg er veldig fornøyd med ham. Han er veldig dyktig og hjelpsom person stå på.

Beste legen noen gang

Jeg og hele min familie har hatt Balder som lege i 4 år nå og vi er stor fornøyde med han..
Han har god kompetanse, hører på deg, tar deg på alvor, forstår deg, gir deg rask og god hjelp, han kan virkelig jobben sin, han er meget hyggelig og det er lett å snakke med han, han er der for å hjelpe deg.. Han tar seg tid til å undersøke deg, forklare deg grundig slik at du forstår alt som han "ser" gir deg alltod gode råd og god oppfølging..
Jeg har hatt han under 2 graviditeter og begge barna mine samt mannen min og jeg har hatt han i 4 år og vi har alltid fått den beste hjelpen uansett hva det måtte være..
Må bare si at de i resepsjonen ikke er særlig hyggelige, men det kan man jo overleve for å komme til en så bra lege..

Strålende fastlege

Hele familien har hatt Balder som fastlege i over fire år. Vi har opplevd han som lyttende, seriøs og empatisk. Han er også veldig hyggelig.

Grei Lege

Legen er ung men grei. Han er høflig og oppegående.
Problemet ligger i den store inkompetanse fra resepsjonister. De er på grensen av trakasseri. Noe burde gjøres for mange har klaget og dette for lenge...

Den legen som har tatt meg mest på alvor

Jeg har vært så heldig å ha Balder som min fastlege i noen år nå, og nå er han i permisjon i ett år. Har en vikar som jeg har hilst på én gang, og vedkommende virket hyggelig.