Balder Grøgaard

Haugerud legesenter

2009

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Haugerud legesenter Telefonnummer22 90 58 5022 90 58 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Haugerudsenteret 1 0673 Oslo
Balder Grøgaard er en av 538 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Balder Grøgaard

Balder er den beste legen jeg har hatt! Han har fulgt meg gjennom alvorlig sykdom, og viser både god empati og fantastisk kunnskap! Tar meg seriøst, henviser videre og følger meg opp ut over det som er forventet!

Kunne ikke vært mer fornøyd!

Tar deg på alvor. Utreder og henviser videre. Høy kompetanse. Lytter til deg og behandler deg med respekt og er veldig tålmodig. Beste legen jeg har hatt.

Mann 38 år

Jeg har gått flere år til Balder Grøgaaed som pasient jeg er veldig fornøyd med ham. Han er veldig dyktig og hjelpsom person stå på.

Beste legen noen gang

Jeg og hele min familie har hatt Balder som lege i 4 år nå og vi er stor fornøyde med han..
Han har god kompetanse, hører på deg, tar deg på alvor, forstår deg, gir deg rask og god hjelp, han kan virkelig jobben sin, han er meget hyggelig og det er lett å snakke med han, han er der for å hjelpe deg.. Han tar seg tid til å undersøke deg, forklare deg grundig slik at du forstår alt som han "ser" gir deg alltod gode råd og god oppfølging..
Jeg har hatt han under 2 graviditeter og begge barna mine samt mannen min og jeg har hatt han i 4 år og vi har alltid fått den beste hjelpen uansett hva det måtte være..
Må bare si at de i resepsjonen ikke er særlig hyggelige, men det kan man jo overleve for å komme til en så bra lege..

Strålende fastlege

Hele familien har hatt Balder som fastlege i over fire år. Vi har opplevd han som lyttende, seriøs og empatisk. Han er også veldig hyggelig.