Balder Grøgaard

Tlf: 22 90 58 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Balder Grøgaard er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Balder Grøgaard

Strålende fastlege

Hele familien har hatt Balder som fastlege i over fire år. Vi har opplevd han som lyttende, seriøs og empatisk. Han er også veldig hyggelig.

Grei Lege

Legen er ung men grei. Han er høflig og oppegående.
Problemet ligger i den store inkompetanse fra resepsjonister. De er på grensen av trakasseri. Noe burde gjøres for mange har klaget og dette for lenge...

Den legen som har tatt meg mest på alvor

Jeg har vært så heldig å ha Balder som min fastlege i noen år nå, og nå er han i permisjon i ett år. Har en vikar som jeg har hilst på én gang, og vedkommende virket hyggelig.

Balder er uten tvil, den beste legen jeg har hatt

Jeg har hatt ett par leger i mitt 21 år lange liv, men Balder er uten tvil den beste legen jeg har hatt.
Jeg får time ganske raskt selv på kort varsel. Tommel opp!

Den beste legen jeg har hatt ;-)

Han er en meget dyktig ung lege. Forståelsesfull, omsorgsfull, nøye, vennlig, bestemt, følger regelverk på en alldeles utmerket måte. Finner løsninger i stedet for begrensninger, virker veldig interessert i faget sitt, og kan faget sitt. Jeg kan bare fullrose Balder med terningkast 6.
Derimot er det vanskelig å forholde seg til resepsjonen nesten bestandig. Men som oftest prøver de i hvert fall å være hyggelig, med unntak av ei skikkelig megge, som alltid er sur og tverr, men man må jo forholde seg til henne også...så det er kanskje på tide at hun får noen "tilbakemeldinger" ....men hun er god på å ta blodprøve :-)
Balder er en lyttende og engasjert lege. En skikkelig god Balderlege:-)

Veldig flink

Utrolig fornøyd med ham som lege. Veldig flink og nøye. Oppdatert og har god kjennskap om sykdommer.

Kjempefornøyd

Etter å ha brukt Balder som fastlege til hele familien må jeg si at han er en meget dyktig fastlege. Tar seg god tid til deg som pasient til tross for at han har mye å gjøre. Føler meg tatt på alvor og alt i alt veldig fornøyd. Anbefales! Noe annet er det med timebestilling og resepsjonen de får tommel ned.

Engasjert, oppdatert, hyggelig og travel

Kompetent og temmelig ung/oppdatert/moderne lege som, kanskje derfor, har mye å gjøre. Kan derfor ha dårlig tid, men jeg opplever ham som omtenksom og dyktig. Han uten tvil vet stort sett hva som skjer på fagfeltet ang mine problemer.

Kan være vanskelig å få time om du kontakter senteret/resepsjonen. Å ringe til Haugerud legesenter er noe jeg har sluttet med for å si det sånn! Jeg avtaler alltid time direkte med Balder eller, om det er mindre ting, så kan man jo bruke en av de andre legene der.

Resepsjonen forholder jeg meg ikke til og kan ikke vurdere den.

Legen bra, resepsjonen katastrophe

Lege er ung men oppegående, høflig, klar og hjelpsom.
Problemet er å få time hos ham... Resepsjonen består stortsett av veldig uhøflig og inkompetante kvinner som gjør at man gruer seg svært til å bestille time. Jeg fikk en time nå som er ikke mindre enn om 6 UKER!!!!! Det er helt utrolig!

Har aldri møtt han!

Makan til legesenter skal du lete lenge etter! De sier at du har time 12.30 men når du kommer sier de at du hadde time 11.30! Når jeg da prøvde å få ny time, hadde de plutselig ikke tid på 14 dager! Frekke er de også!

Så da bytter jeg legekontor. Synd jeg aldri fikk truffet

Uakseptabelt

Balder er hyggelig og grei.Men ting er ikke akseptabelt lenger når han gir en medisin som har gitt en alvorlig bivirkning.Han er dårlig med papirarbeid noe han burde bli bedre på.Ellers så har han dårlig tid hver gang og begynner å stresse pasienten pga de såkalte "mange pasienter som sitter ute å venter på han".

Beste på Haugerudlegesenter

Jeg byttet til Balder etter å blitt behandlet som en "diagnose" hos en annen på samme legesenter. Balder tok meg i mot som en person og pasient. Jeg litt hypokonder og jeg tror han har forstått dette. Hver gang jeg er engstelig roer han meg ned ved å si med engang at "Det er ikke det jeg tror det er fordi..." og han legger til forklaring og viser meg bilder.

Jeg føler trygg når jeg besøker han.
Han er svært lyttende og er forståelsesfull.

Dyktig lege

Meget dyktig lege som tar seg tid til sine pasienter. Tar meg på alvor og er flink til å finne løsninger. Gjør ingen halvveis jobb og er opptatt av jeg som pasient blir tatt vare på. Ingenting negativt å utsette på han, det er den beste legen jeg noen gang har hatt.

Spesiell, men godkjent..

jeg har dessverre vært hos Balder flere ganger. Jeg husker første gangen godt, og synes det var en smule spesielt at jeg måtte sitte å bla opp i legehåndboken selv... Men dette var første og siste gang! Alt i alt en lyttende og flink lege som jeg føler meg trygg hos.

De som får denne legen er heldige!

Balder var min fastlege i flere år før han flyttet til Oslo og jeg er ikke den eneste pasienten som savner han veldig! Stadig hører jeg folk si; "savner Balder jeg, bedre lege finnes vel ikke" Omtenkson, ærlig, dyktig og ikke redd for å si "dette er jeg ikke sikker på, men det skal jeg få undersøkt"
Ta godt vare på Balder for han tar godt vare på deg :-)

Imøtekommende,dyktig og empatisk

Sønnen min har fått Dr Balder Grøgaard til fast lege.Min sønn er 12 år og har ADHD.Dr Grøgaard er en fantastisk lege som følger opp og har en behagelig være måte og man føler seg trygg.Noen mennesker bare passer til yrket sitt og det kan man si om Dr Grøgaard.

Meget dyktig og hyggelig lege

Opplever legen som både faglig dyktig og meget hyggelig. Gjør en god jobb.

Veldig dyktig

Han tar seg tid og viser sympati. Hyggelig og stresser meg aldri. Gir gode forklaring og begrunner medisiner
veldig flink med oppfølgning

Han er den beste fastlegen jeg noen gang har opplevd
Noen er skapt til sitt yrke og det er Balder G.

Sympatisk og lyttende lege

Føler at legen tok seg tid til å sette seg inn i min situasjon og ga gode råd og behandling.

Beste legen på det beste legesenteret!

Er meget lyttene, tar en på alvor!
Har stor kunnskap innenfor faget.
Kort og enkelt, den beste legen!!