Sissel Borthne Gundersen

Autorisasjon (2003)

Sissel Borthne Gundersen er en av 44 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Sissel Borthne Gundersen

Beste fastlegen

Absolutt den beste fastlegen jeg noensinne har hatt. Hun følger meg for tiden opp etter en ulykke, er grundig og tar ting på alvor. Tar seg alltid tid til å besvare evt spørsmål jeg måtte ha på en god måte. Føler meg veldig godt ivaretatt og er, ikke minst på vegne av mine døtre, glad for at vi byttet over til Sissel for noen år siden. Bedre fastlege kunne vi ikke fått.

Er også veldig fornøyd med at Borgeåsen legesenter legger ut timer som kan bestilles på nettsiden samme dag, og at en alltid blir tatt imot av hyggelige helsesekretærer.

Enestående fastlege!

Kunne ikke bedt om bedre fastlege. Enten det er store eller små, fysiske eller psykiske plager gir hun meg den hjelpen jeg trenger. Hun strekker seg langt for å følge opp. Fantastisk!

Godt valg!

Kunnskapsrik lege som bryr seg og tar deg seriøst. Noe helt annet enn mine tidligere erfaringer hvor man nærmest må diskutere seg frem til behandling. Ringer opp på kveldstid for å høre hvordan det går og oppgir de alternativer man har for videre behandling. Alltid fått den hjelp jeg trenger enten det er resepter, informasjon eller en prat. Oppfølgning kan også skje over nett. Litt ventetid for å få time.

Genuin omtanke i psykisk problematikk

Her er en lege som bryr seg. Som på tross av travle dager ser deg, lytter til deg og er fokusert på deg. Hun tar initiativ og setter opp ettermiddags timer der det er behov. En lege som har fulgt meg i mange år og da hun byttet lege kontor fulgte jeg etter for å beholde henne. Trygg, rolig og et genuint ekte ønske om å gjøre det beste for deg.

Effektiv, nøye og dyktig!

Opplever at hun tar meg på alvor og skriver gode henvisninger både for barna mine og meg. Gir raske tilbakemeldinger og får følelsen av at hun genuint bryr seg om oss. Kommer aldri til å bytte lege igjen! Anbefales på det varmeste!