Kai Ottar Heier

Heistad Legekontor AS

1986

Heistad Legekontor AS Telefonnummer35 51 68 0035 51 68 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gamle Breviksvei 110 3940 Porsgrunn
Kai Ottar Heier er en av 40 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Kai Ottar Heier

Flink

Flink lege som er lett å snakke med og viser forståelse og empati for plagene jeg har. Henviser raskt videre der det er nødvendig.
Føler meg hørt når jeg går til Heier.

Over 20 år

Har hatt Heier i over 20 år. Og jeg har aldri hatt noen problemer med han. Lett tilgjengelig, fin kommunikasjon og medisinene er bestandig på apoteket til riktig tid.

Ikke helt fornøyd!

Har gått til Heier i 1 år nå, og har blitt sendt til diverse undersøkelser/eksperter. Føler han tok meg seriøst i starten, ble sendt til div. undersøkelser, men oppfølgingen har hele tiden vært langt under det jeg forventer. Jeg får sjeldent tilbakemelding fra tester jeg har tatt, og han glemte også i et halvt år å gi meg en resept jeg skulle ha etter å ha fått tilbake resultatet fra en test.

Han er god til å lytte og helt ok å snakke med.

En ryddig og kompetent lege

Jeg kan vanskelig vurdere hans faglie kvalifikasjoner, men han gir klare og entydige svar på det jeg lurer på og er lett å kommunisere med.

Fantastisk lege!

Super lege som virkelig er opptatt av pasientens beste. Ringer opp for å høre hvordan ting er, og nøler ikke med henvendelser dersom han anser dette som nødvendig. Veldig sympatisk, trygg og snill lege.